اخبار داغ

سرمربی تیم مقاومت بسیج:

باشگاه مقاومت رکورددار قهرمانی در «جام نقش جهان» است/ اخلاق محور هستیم

باشگاه مقاومت رکورددار قهرمانی در «جام نقش جهان» است/ اخلاق محور هستیم
سرمربی تیم مقاومت بسیج قهرمان «جام نقش جهان» گفت: تیم باشگاه مقاومت برای هفتمین سال است که در این لیگ حضور دارد و در این دوره توانست بدون شکست عنوان قهرمانی را برای خود ثبت نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اشرف قنبری سرمربی تیم باشگاه مقاومت برای پنجمین سال است که هدایت این تیم را در «جام نقش جهان» برعهده دارد. وی در خصوص قهرمانی این تیم در حالی که دو هفته به پایان لیگ باقی مانده است به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تیم باشگاه مقاومت در هفتمین حضور خود در «جام نقش جهان»،برای ششمین بار است که توانسته عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند اما وی‍ژگی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ این است که توانسته در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی را برای خود رقم بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: عوامل بسیاری در کسب این موفقیت تاثیر گذار است اما از مهمترین آنها می‌توان به تجربه و همدل بودن کادر فنی، سابقه قهرمانی‌های پیشین تیم، حضور تکواندوکاران لیگ برتری در این دوره و همچنین عدم کسب سکو در دوره گذشته اشاره کرد که مورد آخر باعث شد کوچکترین غفلتی نکرده و لیگ را دست کم نگیریم.

,

سرمربی تیم موفق لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان مردان در خصوص مبارزات این دوره گفت: در این دوره به لحاظ کمی افزایشی نداشتیم اما حضور تیم‌های منطقه آزاد ارس، شرکت پالایش نفت آبادان، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان باعث شد رقابت‌ها از سطح فنی بالایی برخوردار باشد.

,

قنبری با اشاره به رقابت‌ها افزود: مبارزات جذابی را میان سه تیم نخست جدول رده‌بندی شاهد بودیم، تیم منطقه آزاد ارس به لحاظ کسب دو سکوی نایب قهرمانی در دو دوره گذشته از مدعیان اصلی قهرمانی بود، همچنین تیم پالایش نفت آبادان که با سرمربیگری علی محمد بسحاق در این دوره حضور داشت، باعث به وجود آمدن رقابت‌های نزدیکی میان این تیم‌ها شد اما با این وجود تیم ما بدون شکست در دو هفته باقی مانده به پایان لیگ توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

,

وی در خصوص ترکیب تیم بیان کرد: حسن بشیری، فردین طاهری، صادق خلیل زاده، امیرحسین زارعی، حسین گیلک،علی توری، پوریا بسحاق و محمدرضا قشمی از تکواندوکارانی هستند که از دوره‌های گذشته با ما همراه بودند اما جعفر خلیل زاده، فرهاد عبدالهی، مهرداد نورمحمدی، مهرزاد احمدی، مجید قوچانی، مهدی غفاری امین خراسانی سال گذشته در لیگ برتر حضور داشتند که با توجه به کاهش تیم‌های لیگ برتر امسال به ما ملحق شدند، انشاا... در سال آینده نیز با همین ترکیب حضور پیدا می‌کنیم.

,

قنبری در خصوص این باشگاه افزود: باشگاه مقاومت به نوعی رکورددار قهرمانی در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان است و تمرکزش بر قهرمان‌پروری است. دیگر ویژگی این باشگاه اخلاق محوری است و ما با بیشتر بازیکنان قرارداد اخلاقی داریم و با این وجود در پایان لیگ کوچکترین کوتاهی را در حق تکواندوکاران روا نداشته‌ایم.

,

سرمربی توانمند تیم باشگاه مقاومت گفت: ما از شکست پارسال درس مهمی گرفتیم که شاید پس از 5 دوره قهرمانی نتوانستیم به این نتیجه برسیم. در این دوره کوچکترین سهل انگاری چه در بحث انتخاب بازیکنان و چه در بحث چیدمان ترکیب تیم در مقابل تیم ها صورت نگرفت.

,

وی در پایان بیان کرد: از حمایت‌های باشگاه مقاومت و تلاش بازیکنان و همچنین برگزاری خوب و شایسته لیگ که با دعوت از داوران توانمند باعث شد لیگ ارزش فنی خود را حفظ کند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه