اخبار داغ

جعفر خلیل‌زاده:

همدلی تیم باشگاه مقاومت را قهرمان کرد/ در جام باشگاه آسیا هم به دنبال بهترین نتیجه هستیم

همدلی تیم باشگاه مقاومت را قهرمان کرد/ در جام باشگاه آسیا هم به دنبال بهترین نتیجه هستیم
جعفر خلیل‌زاده فنی ترین تکواندوکار «جام نقش جهان» و عضو تیم باشگاه مقاومت گفت: تیم باشگاه مقاومت توانست در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی نماید که این مهم جز با تلاش و همدلی به دست نمی‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرونده بیست و دومین دوره رقابت های تکواندوی «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم "باشگاه مقاومت" بسته شد و جعفر خلیل‌زاده در وزن اول (54- کیلوگرم) به عنوان یکی از هوگوپوشان این تیم توانست با 11 پیروزی و بدون باخت لقب فنی‌ترین تکواندوکار را کسب نماید. وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: دومین سال است عنوان فنی ترین بازیکن را در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان کسب نموده‌ام و خدا را شکر توانستم بدون باخت در این رقابت‌ها، این عنوان را در قدیمی‌ترین لیگ تکواندو برای خود رقم بزنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در رابطه با سطح فنی این دوره از لیگ بیان کرد: سطح فنی مسابقات خیلی خوب بود، تیم‌‌ها با آمادگی کاملی حضور پیدا کردند و تکواندوکاران با اجرای تکنیک‌های مختلف سعی داشتند توانمندی خود را به رخ حریفان بکشند.

,

فنی‌ترین تکواندوکار «جام نقش جهان» در خصوص قهرمانی تیم خود افزود: تیم "باشگاه مقاومت" با توجه به کادر فنی مجرب و پتانسیل تکواندوکاران توانست در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی زودرس خود را رقم بزند و دستیابی به این مهم جز با تلاش و همدلی به دست نمی‌آید.

,

خلیل‌زاده در پایان با اشاره به حضور تیم باشگاه مقاومت در جام باشگا‌های آسیا که فروردین‌ماه برگزار می‌شود گفت: برای حضور در این مسابقات باید تلاشمان را خیلی بیشتر کرده و با عزمی جزم به استقبال این رویداد برویم تا انشاا... بتوانیم نتیجه عالی را رقم بزنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه