اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با مرآت:

دولت درخصوص برجام چراغ خاموش حرکت می‌کند/عراقچی واقعیت نشست وین را شفاف سازی کند

دولت درخصوص برجام چراغ خاموش حرکت می‌کند/عراقچی واقعیت نشست وین را شفاف سازی کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:تیم مذاکره کننده و دولت یازدهم درخصوص برجام با چراغ خاموش حرکت می کنند تا هیچ اتفاقی در طول 4 ماه آینده و بعد از انتخابات رخ ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مرآت٬ در خصوص مذاکرات ایران در وین و نتیجه آنها گفت: نشست وین یک نشست کاملا فنی بین تیم مذاکره کننده ایران و کشورها 5+1 بود که در آن موضوع مربوطه به عهد شکنی های آمریکا مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت٬,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: در این نشست تیم مذاکره کننده ایرانی از سایر کشورهای امضاکننده توافق نامه خواست که آمریکا را به خاطر نقض برجام و اعمال تحریم های جدید تحت فشار قرار دهند.

,

وی ضمن انتقاد از عملکرد تیم مذاکره کننده در نشست وین گفت: اینکه مذاکرات به هر حال شفاف نشده موضوعی است که به کشورهای 5+1 هم مرتبط می باشد و تا وصول نتیجه قطعی و اینکه چه واکنشی در برابر آمریکا نشان خواهند داد نمی توان پیش داوری کرد و لذا مذاکرات ادامه خواه داشت.

,

عراقچی واقعیت نشست وین را شفاف سازی کند

, عراقچی واقعیت نشست وین را شفاف سازی کند,

هانی زاده همچنین تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هم در این خصوص باید شفاف سازی کند و جوابگوی افکار عمومی درخصوص بیانیه نشست وین باشند و آنها را در جریان قرار دهند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ایران باید در انتظار ورود ترامپ به کاخ سفید باشد، اظهار کرد: باید منتظر ماند که ترامپ در آینده چه توافق و تصمیمی درباره برجام اتخاذخواهد کرد.

,

هانی زاده در ادامه بیان کرد: ایران در صدد شفاف سازی سیاست های ترامپ است تا در بتواند سیاست های خود را نهایی کند

,

آمریکایی ها تفسیر جداگانه ای از برجام دارند

, آمریکایی ها تفسیر جداگانه ای از برجام دارند,

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تفسیر جداگانه ای از برجام دارند، گفت:آنها  تصور می کنند آنچه که مربوط به برجام است عملیاتی کرده اند و تحریم هایی که بر ایران اعمال شده خارج از چارچوب های برجام است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اگر این اعمال تحریم ها ادامه پیدا کند ایران می تواند به نقطه اول قبل از توافقنامه برجام باز گردد، افزود: ایران درصورت بدعهدی ها و اضافه شدن تحریم ها غنی سازی را با شدت بیشتری ادامه  می دهد.

,

دولت درخصوص برجام چراغ خاموش حرکت می‌کند

, دولت درخصوص برجام چراغ خاموش حرکت می‌کند,

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده و دولت یازدهم درخصوص برجام با چراغ خاموش حرکت می کنند، گفت: تلاششان بر این است که هیچ اتفاقی در طول 4 ماه آینده و تا بعد از انتخابات رخ ندهد.

,

هانی زاده همچنین تصریح کرد: بیشتر تلاش دولت یازدهم این است که مسئله ای پیش نیاید که بتواند وضعیت انتخابات آینده را دگرگون کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی تلاشش این است که به دور از جریان سازی های سیاسی و خبری و رسانه ای امتیازاتی از کشورهای 5+1 دریافت کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه