اخبار داغ

توزیع شیر رایگان در مدارس تفرش/ هر هفته 9600 شیر استرلیزه در تفرش توزیع می شود

توزیع شیر رایگان در مدارس تفرش/ هر هفته 9600 شیر استرلیزه در تفرش توزیع می شود
مدیر آموزش و پرورش تفرش با بیان این مطلب که توزیع شیر در روزهای زوج هر هفته در بین جامعه هدف انجام می شود، گفت: در هر روز 3200 شیر استرلیزه در تفرش توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم بهزاد نژاد مدیر آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به طرح توزیع شیر رایگان در مدارس تفرش گفت: تا 20 اسفند 25 نوبت شیر در بین نوآموزان پیش دبستانی تحت پوشش آموزش و پرورش، دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوره دوم، مدارس دولتی و غیر دولتی و کارکنان این مراکز توزیع می شود.

بهزاد نژاد با بیان این مطلب که توزیع شیر در روزهای زوج هر هفته در بین جامعه هدف انجام می شود، اظهار کرد: در هر روز 3200 شیر استرلیزه در تفرش توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش, ندای تفرش,
,
,

وی افزود: در حال حاضر تمام مدارس شهری تحت پوشش توزیع شیر هستند. توزیع شیر در مدارس روستایی نیز جزء برنامه است که احتمالاً از اوایل بهمن ماه آغاز می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش تفرش ادامه داد: طرح توزیع شیر از هفته گذشته و همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تاکنون همه مدارس شهری سهیمه شیر خود را دریافت کرده اند.

,

بهزاد نژاد خاطر نشان کرد: شیر یکی از نوشیدنی های سالم است که سبب افزایش سلامتی، کاهش فقر غذایی، افزایش توان فکری و فیزیکی دانش آموزان می شود.

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه