اخبار داغ

شهردار اسفراین خبر داد:

نابسامانی پارک سوارهای حمل و نقل برون شهری/ درمان پارک سوارهای برون شهری اسفراین در دستورکار

نابسامانی پارک سوارهای حمل و نقل برون شهری/ درمان پارک سوارهای برون شهری اسفراین در دستورکار
در طرح مطالعاتی پایانه مسافربری اسفراین، مسیرهای افزایش کاربری این پایانه مسافربری مورد بررسی خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، وضعیت توقف وسایل حمل و نقل برون شهری در به اصطلاح پارک سوارهای اسفراین نابسامان است که بررسی این مسئله در دستورکار مدیریت شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین,

شهردار اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هرچند اسفراین صاحب پایانه مسافربری است تا شهروندان به راحتی برای سفر به مقصد خویش از آن بهره بگیرند، اما همه طرفیت این پایانه به واسطه جانمایی نامناسب به کار گرفته نمی شود.

,

«مسلم نوری» با بیان اینکه، طرح مطالعات پایانه مسافربری اسفراین در دستور کار مدیریت شهری است، خاطر نشان کرد: در این طرح مطالعاتی مسیرهای افزایش کاربری این پایانه مسافربری مورد بررسی خواهد گرفت تا بعد از فرآیند مطالعاتی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نفع ساماندهی حمل و نقل برون شهری به کار گرفته شود.

,

وی با بیان اینکه روستاهای مسیرهای گوناگون برای توقف وسایل نقلیه عمومی برون شهری نقاط گوناگون برگزیده اند، خاطر نشان کرد: مسافران روستاهای مسیر شرق به خیابان امام رضا(ع)، مسیر غرب به خیابان ولیعصر(عج)، مسیر جنوب به خیابان آزادگان(سربداران)، مسیر شمال به خیابان اسفراینی و شماری از دیگر روستاها به میدان 9 دی و ابتدای خیابان سید جمال الدین به عنوان توقفگاه وسایل نقلیه عمومی مسافری مراجعه می کنند.

,

مدیر ارشد شهری اسفراین با بیان اینکه در صدد هستیم، تا با جانمایی مناسب، این توقف گاه ها را در یک نقطه متمرکز نماییم، تا از این مسیر شاهد مدیریت ترافیک شهری به ویژه هسته مرکزی باشیم، اظهار داشت: ساماندهی توقف گاه حمل و نقل برون شهری به مقصد روستایی با بهره گیری از بخش خصوصی در بولوار کشاورز در نزدیکی خیابان امام رضا(ع) در دستور کار است.

,

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافربری شهر اسفراین ظرفیت میزبانی از وسایل نقلیه عمومی برون شهری روستایی را دارد، اظهار داشت: با این وجود ضمن استقرار دفاتر نمایندگی موسسات مسافربری برون شهری و مینی بوسرانی حمل و نقل همگانی، با هدف افزایش فرصت های دسترسی، تاکسی بیسیم در این پایانه مسافربری مستقر شده است.

,
انتهای پیام/ص
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه