اخبار داغ

در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی مغان تصویب شد

تخفیف 55 درصدی آب بها به کشاورزان خسارت دیده از تگرگ

تخفیف 55 درصدی آب بها به کشاورزان خسارت دیده از تگرگ
فرماندار پارس آباد مغان در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی مغان از تخفیف 55 درصدی آب بها به کشاورزان خسارت دیده از تگرگ این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع، مجاری و تاسیسات آبی مغان، گفت: آگاه سازی مردم در استفاده بهینه از منابع آبی و رعایت الگوی کشت محصولات زراعی ابزار مهمی برای ذخیره سازی این مایع حیاتی برای نسل های آینده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی با بیان اینکه منابع آبی مهمترین عامل توسعه پایدار محسوب می شود، از تخفیف 55 درصدی آب بها به کشاورزان و باغداران خسارت دیده از تگرگ شهرستان پارس آباد خبر داد.

,

فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه هیچگونه مشکل تامین آب زراعی در کشت پاییزه و بهاره منطقه وجود ندارد، افزود: باید بر اساس برش شهرستانی، اقتصاد مقاومتی، ارزیابی راهبردی و مدیریتی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری انجام گیرد.

,

صمدی گفت: از آنجایی که شهرستان پارس آباد به عنوان مهمترین قطب کشاورزی در استان و کشور محسوب می شود در همین ارتباط کارهای عظیمی در خصوص زیر ساخت های منابع آبی در اجرای طرح های پایاب سدخداآفرین، پمپاژهای فتحعلی و خلیلو اجرا شده و یا در حال اجراست.

,

وی ضمن تاکید بر کارهای ترویجی و تبلیغی کشاورزان در خصوص رعایت الگوی کشت، از زارعان منطقه خواست از ریختن هر گونه زباله های سموم شیمیایی به کانال های آب خوداری کنند.

,

وی همچنین از کشاورزان منطقه خواست زمان عقد قرارداد آبیاری که تا آخر اسفند ماه تعیین شده است، اقدام کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه