اخبار داغ

اخبار کوتاه انتظامی استان؛

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در اصفهان/ ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در اصفهان/ ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در این شهر به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده آن دستور ایست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

* سارق خودرو از دستور پلیس امتناع کرد

, * سارق خودرو از دستور پلیس امتناع کرد,

سرهنگ حسن یار دوستی با اشاره به اینکه راننده خودرو به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد، گفت: مأموران در استعلام از سوابق خودرو متوجه سرقتی بودن این خودرو شدند و به تعقیب آن پرداختند.

, د,

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام خودروی سرقتی متوقف و سارق که قصد فرار داشت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

,

سرهنگ یار دوستی افزود: این سارق در بازجوئی‌های به‌عمل‌آمده به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از مردم خواست: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت وقوع سرقت خودرو، موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

,

*350 میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو کشف و ضبط شد

, *350 میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو کشف و ضبط شد,

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

سرهنگ کارگاه ستار خسروی گفت: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

,

این مقام انتظامی افزود: این سارقان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به سرقت 350 میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو اعتراف کردند.

,

سرهنگ خسروی بیان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در توصیه‌ای به همشهریان گفت: هنگام ترک خودرو وسایل باارزش خود را داخل خودرو نگذارید، وسایل باارزش و قیمتی در داخل خودرو و روی صندلی و در معرض دید سارقان نگذارید و خودروی خود را تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

,

* یک میلیارد ریال لوازم نجاری قاچاق در برخوار توقیف شد

, * یک میلیارد ریال لوازم نجاری قاچاق در برخوار توقیف شد,

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: مأموران انتظامی شهرستان برخوار حین اجرای طرح ایست و بازرسی در یکی از محورهای این شهرستان به یک دستگاه کامیونت خاور بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ علی صادقی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 27 دستگاه مکنده خاک‌اره خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبتِ گمرکی کشف شد.

,

این مقام انتظامی گفت: همچنین تعداد 65 دستگاه دیگر نیز در بازرسی از انبار متعلق به متهم کشف شد.

,

سرهنگ صادقی افزود: درمجموع تعداد 92 دستگاه مکنده خاک‌اره قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و یک قاچاقچی در این خصوص دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: ورود کالای قاچاق به کشور خسارات جبران‌ناپذیری به اقتصاد داخلی و تولیدکنندگان کشور می‌زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با این افراد سودجو برخورد می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

,

* دستبند پلیس بر دستان «سارق با پوشش نجار»

, * دستبند پلیس بر دستان «سارق با پوشش نجار»,

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان نجف‌آباد حین گشت زنی متوجه رفتار مشکوک فردی شدند و دستور ایست صادر کردند.

,

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: این فرد به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که مأموران وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مقداری طلاجات همراه این فرد بود، افزود: متهم به سرقتی بودن این طلاها اعتراف کرد.

,

سرهنگ خدادوست بیان داشت: این سارق تحت عنوان نجار و برای نصب کمد دیواری به منزل فردی رفته و در غفلت صاحب‌خانه طلاهای آن‌ها را سرقت کرده بود.

,

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از مردم خواست: هرگاه قصد انجام کارهای خدماتی و تعمیراتی در منزلتان رادارید از افراد مطمئن و مورداطمینان استفاده کنید و از ورود افراد ناشناس و غیرمطمئن به داخل منزلتان خودداری کنید.

,

* محموله 2 میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا کشف و توقیف شد

, * محموله 2 میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا کشف و توقیف شد,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: در بازرسی از این کامیون یک محموله لوازم کودک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

,

سرهنگ امیرخانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف‌شده را دو میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، ضمناً در این خصوص راننده کامیون دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور می‌زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی می‌کند.

,

* خلافی سنگین، سواری پژو پارس را روانه پارکینگ کرد

, * خلافی سنگین، سواری پژو پارس را روانه پارکینگ کرد,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو پاس پر تخلف را شناسایی و متوقف کردند.

,

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 39 میلیون و 120 هزار ریال جریمه پرداخت‌نشده و 70 فقره تخلف حادثه‌ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

,

این مقام انتظامی بیان داشت: بیشترین تخلف ثبت‌شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز است.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درصورتی‌که مبلغ جریمه خودرو به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به پرداخت جریمه اقدام نشود، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه