اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای:

راهداران جان مردم را فدای مشکلات خود نمی کنند

راهداران جان مردم را فدای مشکلات خود نمی کنند
مقدسی با اشاره به بارش برف دیشب فریدن و بویین میاندشت اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر با توجه به انجام عملیات برف سوزی تمام جاده‌های این شهرستان بازگشایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار اقوام، همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور،بارش گسترده برف از شامگاه یکشنبه با پایان یافتن بیست و ششمین روز از زمستان،در مناطق غرب استان اصفهان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار اقوام,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن با اشاره به بارش برف دیشب فریدن و بویین میاندشت اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر با توجه به انجام عملیات برف سوزی، تمام جاده‌های این شهرستان بازگشایی شده است.

,

محسن مقدسی،‌ با بیان اینکه از 15 آذر آغاز طرح زمستانه راهداری بوده است و راهدارها در آماده باش کامل هستند، بیان کرد: در این راستا نیروهای راهداری شهرستان در قالب اکیپ های مختلف از ساعت 17 دیروز، تاکنون در جاده‌ها حضور دارند و عملیات برف روبی را انجام می دهند.

,

مقدسی با بیان اینکه راهدارها مشکلاتی از قبیل پرداخت نشدن چند ماهه حقوقشان  دارند، گفت: برخی نشر دادند که اکیپ های راهداری در مسیر های مواصلاتی فریدن حضور نداشتند ولی باید بگوییم این زحمتکشان جاده ای جان مردم را فدای مشکلات خود نمی کنند و از دیروز با تمام توان برای ایمن ساختن جاده ها تلاش کردند؛ این بی انصافی است که بخواهیم زحمات این عزیزان را کوچک بشماریم.

,

این مسئول ادامه داد: با نظارت هایی که صورت گرفته تمام مسیرها بازگشایی شده و تردد عادی وسایل نقلیه صورت می گیرد اما از رانندگان درخواست داریم که وسایل و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه