اخبار داغ

امام جمعه آران و بیدگل:

ادارات استان، در طرح‌های راهسازی شهرستان تعامل داشته باشند

ادارات استان، در طرح‌های راهسازی شهرستان تعامل داشته باشند
آیت الله موسوی گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی باید با هم تعامل کنند تا بودجه‌ای که تخصیص داده شده است، برنگردد و طرح‌ها به اتمام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، امام جمعه آران و بیدگل با بیان این که گاهی ممکن است اختلاف و مشکلی در میان ادارات یک شهرستان ایجاد شود اظهار کرد: توقع ما حل مشکلات با هماهنگی ادارات کل رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

آیت الله سید محمد موسوی به دو طرح بزرگ جاده گرمسار و جاده کمربندی که در حوزه راه شهرستان در حال احداث است اشاره کرد و گفت: تلاش‌های زیادی برای تامین اعتبارات مورد نیاز این دو طرح انجام شده است، با این حال طبیعی است که برای تصرف در عرصه‌های طبیعی برای احداث راه مراحلی باید طی شود و اشکالاتی ایجاد می‌شود.

,

وی جلب رضایت اداره منابع طبیعی برای احداث این طرح را ضروری توصیف کرد و افزود: ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی باید با هم تعامل کنند تا بودجه‌ای که تخصیص داده شده است، برنگردد و طرح‌ها به اتمام برسد.

,

آیت الله موسوی حل برخی از اختلافات در شهرستان را ممکن و ارجاع آن به استان را بی دلیل دانست و خاطرنشان کرد: من توقع نداشتم برای امام جمعه محترم شهر ابوزیدآباد در مورد برخی آثار تاریخی شکایت شود.

,

امام جمعه‌ی آران و بیدگل در عین حال ورود استان به برخی حوزه‌های آران و بیدگل را نیز ضروری عنوان کرد و ادامه داد: به عنوان مثال حوزه سلامت و پزشکی با وجود آن که به صورت مستقل اداره می‌شود، هنوز نیازمند کمک مستقیم استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه