اخبار داغ

با شعار آب جایگزین ندارد؛

اولین همایش علمی آب در بادرود برگزار می شود

اولین همایش علمی آب در بادرود برگزار می شود
رئیس شورای شهر بادرود گفت: در این همایش اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان تازه‌ ترین دستاوردهای خود و همچنین کارشناسان آب در منطقه‌ ای هم گزارشی از برداشت‌ آب در سفره های زیر زمینی در منطقه را ارائه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز، رئیس شورای اسلامی شهر بادرود اظهار کرد: اولین همایش علمی آب بادرود با شعار آب جایگزین ندارد در روز پنج شنبه ۳۰ دیماه در مجتمع فرهنگی هنری بادرود برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

حسین میرزائیان افزود: در این همایش کارشناسان و اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، اداره کل آب منطقه‌ای، آبفا و جهاد کشاورزی حضور می یابند.

,

وی هشدار در مورد کمبود آب در سفره‌ های زیر زمینی و اسراف در مصرف آب در حوزه‌های کشاورزی را از اهداف اصلی برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون ۱۵۰ حلقه چاه عمیق در منطقه وجود دارد که با کمبود آب دهی مواجه هستند.

,

رئیس شورای شهر بادرود تاکید کرد: کمبود آب در منطقه و به خصوص در شهر بادرود آینده این شهر زیارتی و با ظرفیت های بزرگ اقتصادی را به خطر می اندازد و زنگ خطر آن نیز به صدا درآمده است.

,

وی بیان کرد: در این همایش اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان تازه‌ ترین دستاوردهای خود و همچنین کارشناسان آب در منطقه‌ ای هم گزارشی از برداشت‌ آب در سفره های زیر زمینی در منطقه را ارائه می کنند.

,

میرزائیان با بیان اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی استان مباحث تغییر الگوی کشت را در این همایش مطرح می کنند، خاطر نشان کرد: امیدواریم این همایش بتواند فرهنگ صرفه جویی را ترویج و راهکاری را برای جایگزین کردن محصولات کم آب ارائه دهد، راهکاری که به طور حتم اجرای آن از طرف کشاورزان نیاز به حمایت مسئولان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه