اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان دیر

۵۳۴ دانشجو و دانش آموز "دیری" از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند

۵۳۴ دانشجو و دانش آموز "دیری" از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند
مدیر کمیته امداد شهرستان دیر از ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد به 534 دانشجو و دانش آموز در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز مسلم انیژ پور، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رسیدگی به خانواده های ضعیف و کم درآمدی  که جوانان با استعداد دارند، در راس خدمات دهی کیمته امداد است، گفت: هدف ما این است که هیچ دانش آموزی به دلیل مشکلات مادی و عدم توانایی تامین هزینه تحصیل، از ادامه تحصیل باز نماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۳۴ دانشجو و دانش آموز تحت حمایت  از خدمات کمیته امداد شهر دیر بهره مند می شوند،یادآور شد: از این تعداد ۴۱۶ نفر دانش آموز هستند؛۱۰۰نفر از این دانش آموزان از کلاس های آموزشی کنکور بهره مند می شوند.

,

انیژپور در ادامه  افزود: ۱۱۸دانشجو از خدمات این نهاد بهره مند هستند که ۷۵ نفر از آنان در خارج از شهرستان و در دانشگاه های مختلف تحصیل می کنند.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان دیر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ میلیون ریال برای این دانشجویان و دانش آموزان هزینه شده است، خاطر نشان کرد: پرداخت شهریه، تامین هزینه تحصیل و مایحتاج زندگی، شامل پوشاک و نوشت افزار دانش آموزان از جمله این خدمات بوده است.

,

وی افزود: علاوه بر تامین مالی تحصیلات، خدمات به دانش آموزان و دانشجویان در کانون های فرهنگی، پیگیری امور تربیتی و تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان، برگزاری کلاس های آموزشی، اعزام جمعی به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی از اقدامات دیگری  است که کمیته امداد به این قشر ارائه می کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان دیر، کمک های کمیته امداد را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل مناسب دانست و تصریح کرد: اقداماتی همچون مراقبت تحصیلی و برگزاری اردوها و اقدامات فرهنگی و استفاده از مشاوران و روان شناس از جمله برنامه های کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

,
, مدیر کمیته امداد شهرستان دیر، کمک های کمیته امداد را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل مناسب دانست و تصریح کرد: اقداماتی همچون مراقبت تحصیلی و برگزاری اردوها و اقدامات فرهنگی و استفاده از مشاوران و روان شناس از جمله برنامه های کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.,

/ انتهای پیام

, / انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه