اخبار داغ

اجرای مرحله آغازین ساخت بیمارستان در مراوه تپه

اجرای مرحله آغازین ساخت بیمارستان در مراوه تپه
ساخت بیمارستان 77 تخت خوابی شهرستان مرزی مراوه تپه، وارد فاز عملیاتی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، گروه آزمایشگاه فنی خاک برای ساخت بیمارستان، در مراوه تپه مستقر شدند و با استقرار این گروه، ساخت بیمارستان 77 تخت خوابی مراوه تپه عملیاتی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اترک,

اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار مراوه تپه در گفتگو با راه اترک گفت: با پیگیریهای مختلفی که انجام شد، بالاخره، استارت ساخت بیمارستان 77 تخت خوابی مراوه تپه زده شد و گروه فنی و مهندسی آزمایش خاک در مراوه تپه مستقر شد.

,

تاجی ادامه داد: این گروه به مدت یک هفته در محل احداث بیمارستان مستقر خواهند بود و کارهای فنی مربوط به خاک زمین بیمارستان را انجام خواهند داد.

,

وی با اهمیت خواندن نتایج آزمایشات این گروه مهندسی اضافه کرد: انجام این آزمایشها و نتایج آن برای ساخت بیمارستان 77 تخت خوابی در مراوه تپه بسیار با اهمیت است و ان شاء الله با اتمام آزمایشها و اعلام نتایج آن، و رسیدن نقشه ی ساختمان بیمارستان، کارهای عمرانی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

,

مراوه تپه در استان گلستان علی رغم دور بودن حدود 100 کیلومتری از اولین بیمارستان استان، تنها شهرستانی است که هنوز بیمارستان ندارد و هر ساله بسیج جامعه پزشکی با راه اندازی بیمارستانهای صحرایی در منطقه به مردم کمک می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه