اخبار داغ

در جلسه پیرامون امنیت ایرانشهر مطرح شد؛

معافیت های سیستم قضایی برای تحویل دهندگان سلاح های غیر مجاز/«شورایی مشوری» پاسخگوی مسائل شهرستان خواهد شد

معافیت های سیستم قضایی برای تحویل دهندگان سلاح های غیر مجاز/«شورایی مشوری» پاسخگوی مسائل شهرستان خواهد شد
در جلسه پیرامون امنیت شهرستان ایرانشهر در خصوص راه های بازدارنده اختلال در امنیت شهرستان ایرانشهر تبادل نظر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پهره؛ پیش از ظهر امروز در جلسه ای که در خصوص مواردی که منجر به چالش کشیدن امنیت و معضلاتی که منجر به قتل های اخیر در شهرستان ایرانشهر رخ داده بود اعضای این جلسه شامل فرماندار، اعضای شورای تأمین، معتمدین و علما در فرمانداری این شهرستان تصمیماتی اتخاذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره؛,

 فرماندار ایرانشهر در خصوص مصوبات این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجدانه اعضای شورای تأمین در رابطه با برخورد و شناسایی عوامل قتل های روز های اخیر در این شهرستان گفت: فراوانی سلاح های غیر مجاز در سطح شهر موجب به خطر افتادن جان شهروندان شده است.

,

نبی بخش داودی گفت: بر اساس تبادل نظرهای صورت گرفته دستور داده شد دارندگان اسلحه های غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه آن اقدام و از یک سری معافیت های خاص سیستم قضایی برخوردار شوند؛ در غیر این صورت با اسرار بر عدم تحویل سلاح از سوی متخلفین برخورد ها تشدید خواهد شد.

,

 وی همچنین از کسانی که دارای اسلحه مجاز وابسته به مقامات و نهادها می باشند خواست:  نسبت به توجیه استفاده از این وسیله بر اساس ضوابط قانونی کشور اهتمام بورزند.

,

فرماندار ایرانشهر در ادامه به ایجاد و تدوین شورای مشورتی دهستان، بخش و شهرستان توسط شورای تأمین و بخشداری مرکزی شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و افزود: بر اساس تصمیماتی که در راستای افزایش امنیت در سطح شهرستان گرفته شد؛ نهاد شورای مشورتی متشکل از معتمدین و اعضای شورای تأمین ایجاد می شود که با داشتن یک سری اختیارات از این پس این شورا نسبت به مسائل شهرستان پاسخگو خواهد بود.

,

داودی با اشاره به راه حل مشکلات طایفه ایی از طریق مجاری قانونی ادامه داد: دستور داده شده لیستی از اختلافات و مشکلات در بین اقوام و طوایف تهیه شود تا با اهتمام ویژه پیگیری شود.

,

وی در پایان تصریح کرد: علما نقش مهمی در کاهش معضلات اجتماعی در سطح جامعه دارند که بر اساس این جلسه خواسته شد ضمن مذمت و تقبیح برخی ناهنجاری ها در سخنرانی های نمازجمعه  به آن اشاره شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه