اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی:

وضعیت آذربایجان شرقی در اجرای طرح جهادی کاهش تلفات، مطلوب است

وضعیت آذربایجان شرقی در اجرای طرح جهادی کاهش تلفات، مطلوب است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی افزود: وضعیت آذربایجان شرقی در اجرای طرح جهادی کاهش تلفات مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، یوسف سرافراز در جلسه تودیع ومعارفه مدیر توزیع برق شهرستان عجب شیر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد از استمرار اجرای طرح جهادی کاهش تلفات برق در استان با هدف رسیدن به ۹٫۵ درصد تلفات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,
وی سه شاخص کاهش تلفات، قابلیت اطمینان شبکه و قیمت تمام شده را به عنوان اصلی‌ترین شاخص های عملکرد شرکت های توزیع دانست و تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم شرکت‌های توزیع را ارزیابی و خط دهی کنیم، باید بر اساس این شاخص حرکت کنیم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه در رابطه با ساماندهی شبکه برق که از قدمت بالایی برخوردار هستند نیز برنامه ریزی های مطلوبی به موجب بازسازی و ترمیم این مهم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در حوزه ارائه خدمات مطلوب و یا اصلاح شاخص های بهره برداری خوشبختانه اقدامات موثری رخ داده است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی با اشاره به منحصر به فرد بودن خدمت رسانی صنعت برق نسبت به سایر خدمات تاکید کرد: در مدیران و کارکنان این صنعت آینده نگری جزء لاینفک تصمیمات است و بر اساس همین مختصات، رشد و تعالی در این صنعت میسر است.
,
 
,
در پایان این جلسه میکائیل حاتمیان به عنوان رییس جدید توزیع برق شهرستان عجب شیر معرفی شد و اعتمادی
,
 
,
در پایان میکائیل حاتمیان به عنوان رییس جدید توزیع برق شهرستان عجب شیر معرفی و از خدمات امیر اعتمادی با اهدا لوح قدردانی بعمل آمد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه