اخبار داغ

گزارشی از تمرین ملوان و دیدار دوستانه با دخانیات رشت+تصاویر

گزارشی از تمرین ملوان و دیدار دوستانه با دخانیات رشت+تصاویر
ملوانان برای آمادگی بیشتر برای بازی مقابل فولاد یزد و همچنین تست دو بازیکن جدید با تیم دخانیات رشت بازی دوستانه برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از افق انزلی اولین تمرین ملوان پس از دیدار با راه آهن و پیش از دیدار با فولاد یزد و با حضورمحمد مایلی کهن  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افق انزلی,

دو بازیکن تستی در تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور یافتند که خیلی زود از سوی کادر فنی ملوان دیپورت شدند. ( یکی از بازیکنان از باشگاه نفت مسجد سلیمان برای تست در تمرین عصر روز یکشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی حضور یافته بود)

,

ایمان مهدی نژاد بازیکن جوان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با لباس شخصی در محل تمرین حضور  یافت و از نزدیک نظاره گر تمرین سایر همبازیان خود بود و مهدی رستمی نیز تنها غایب این تمرین بود.

,

سیامک میرزازاد مشاور حقوقی باشگاه ملوان و مهندس عیدیان مدیر کل دخانیات استان گیلان به همراه مسعود رضائیان از جمله میهمانان ویژه تمرین عصر روز یکشنبه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بودند.

,

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به دو گروه تقسیم شدند و بازیکنانی که عصر روز جمعه در دیدار مقابل راه آهن به میدان رفته بودند به تمرینات سبک و ریکاوری پرداختند و بقیه بازیکنان در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال دخانیات رشت رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

,

گل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی توسط محمد آبشک به ثمر رسید.

,

گل تیم فوتبال دخانیات رشت در دقیقه ۳۵ توسط آرش بخشی به ثمر رسید .

,

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما بازیکنان تیم فوتبال دخانیات به شدت به تصمیم داور اعتراض داشتند به همین سبب محمد آبشک این پنالتی را به اوت زد تا دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه