اخبار داغ

در کارگروه بانوان و خانواده شهرستان سربیشه مطرح شد

تجلیل از چهره های موفق بانوان در ایام دهه فجر

تجلیل از چهره های موفق بانوان در ایام دهه فجر
معاونت فرماندار سربیشه با اشاره به نقش غیر قابل انکار بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد آن در صحنه های مختلف مدیریتی و علمی در کشور خاطر نشان کرد:در راستای ایجاد انگیزه بین بانوان، طوری برنامه ریزی های انجام شود تا در ایام مبارکه دهه فجر از چهره های موفق بانوان نیز تجلیل گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای سربیشه، کارگروه بانوان و خانواده با حضور عدل معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و رابطین بانوان دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری سربیشه  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

عدل معاونت فرمانداری شهرستان در این جلسه  با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی  گفت : باتوجه به اینکه قسمت عمده ای ازجمعیت کشور ،  افرادی بودند که درآن زمان حضور نداشته یابه درستی انقلاب را درک نکرده اند، باید به گونه ای برنامه ریزی شود  تا بتوانیم مراسمی در شان  این ایام باشکوه برگزار کنیم.

,

 

,

عدل با اشاره به نقش غیر قابل انکار  بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد آن در صحنه های مختلف مدیریتی و علمی در کشور خاطر نشان کرد:در راستای ایجاد انگیزه بین بانوان، طوری برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد تا در ایام مبارکه دهه فجر از چهره های موفق بانوان نیز تجلیل گردد.

,

 

,

عدل با بیان اینکه قسمت عمده ای از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند خواستار ارائه پیشنهاد ات به منظور بروز شخصیت و استعداد بانوان شدو ادامه داد :برنامه ها به صورت کاربردی تهیه و در زمان مقرر به فرمانداری اعلام شود تا بدین گونه بتوانیم در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی موفق باشیم.

,

 

,

در ادامه رابطین بانوان گزارشی از اقداماتی که در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان را انجام می دهند بیان کردند  که برگزاری مسابقات علمی – نشست بصیرتی با عنوان معرفی شخصیت امام (ره) – برپایی نمایشگاه غذاهای ستنی و صنایع دستی – برگزاری نمایشگاه کتاب – دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا – برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات ورزشی –برپایی جشن های محوری – ویزیت رایگان – برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی – برگزاری نمایشگاه بیدار اسلامی و مسابقات عکاسی از برنامه های کمیته بانوان  شهرستان در دهه مبارک فجر  عنوان شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه