اخبار داغ

گزارش ندای سرخه از پوشش شبکه های دیجیتال

روستای افتر از دریافت کامل شبکه های تلویزیونی دیجیتال محروم است

روستای افتر از دریافت کامل شبکه های تلویزیونی دیجیتال محروم است
روستای افتر از توابع شهرستان سرخه در شمال شرقی این شهرستان به فاصله 18 کیلومتری واقع شد که فاقد سیستم دیجیتال جهت ارائه برنامه های تلویزیونی برای مردم این روستا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه؛ روستای افتر از توابع شهرستان سرخه با فاطله 18 کیلومتری از این شهرستان فاقد سیستم دیجیتال است که برای خانواده های این روستا مشکلاتی را به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

این روستا با وجود داشتن افراد ساکن از جمله دانش آموزان و جوانان و نوجوانان و کودکان از حداقل داشتن این سرگرمی که تنها سرگرمی مردم روستا نیز محسوب می شود بی بهره اند؛ با توجه به اینکه مردم روستا از امکانات تفریحی همچون پارک و سینما و سایر امکانات رفاهی محرومند، این سرگرمی نیز از آنان دریغ شده است؛ آیا مردم روستا باید از کوچکترین امکانات رفاهی همچون دسترسی به برنامه های کامل تلوزیون  بی بهره باشند؟

,

در همین راستا مصاحبه‌ای با دهیار روستا افتر انجام شد؛ حمیدی دهیار روستای افتردر این زمینه اظهار داشت: با توجه به اینکه در دورانی هستیم که در همجه جا رشد لحظه ای اینترنت، ماهواره و ارائه اطلاعات بسیار سریع است؛ اما ما هنوز هم باید شاهد باشیم که در بعضی از روستاها مردم از ابتدایی ترین وسیله آگاهی و تماشای اخبار ، فیلم و سایر برنامه ها محروم اند؛ البته باید گفت 4 شبکه سراسری به صورت آنالوگ در این روستا دریافت می شود که در خصوص دریافت همین 4 شبکه نیز مشکلات فراوانی وجود دارد و تمام این شبکه های آنالوگ نیز قابل دسترسی نیست.

,

وی گفت: با توجه به پیگیریهای بسیار در خصوص رفع مشکل مردم روستا در  زمینه راه اندازی نصب سیستم شبکه دیجیتال اما هنوز هیج نتیجه ای در جهت رفع مشکل دریافت سیگنالهای تلویزیونی در این روستا انجام نشده است؛ و عدم توجه مسئولین به این مشکل مردم روستا، جوانان و خانوارهای روستا را از داشتن اندک ترین سرگرمی محروم ساخته است.  

,

دهیار روستای افتر با درخواست از مسئولین در جهت رفع این مشکل مردم روستای افتر خاطر نشان کرد: از مسئولین می خواهم که به خواسته های مردم توجه کنند و با راه اندازی و نصب  این سیستم مشکل اصلی روستای افتر را برطرف کنند.

, .,

حمیدی افزود: دریافت کامل شبکه‌های دیجیتالی تلویزیون خواست مردم و جوانان ولایی و انقلابی این روستا است؛ که انتظار می‌رود در اسرع وقت از سوی مدیران و مسئوالان مورد توجه و عمل قرار گیرد.

, .,

وی بیان داشت: با توجه به نداشتن امکانات تفریحی و زمستان سرد، بهترین امکانات مردم تلویزیون است که باعث عدم مهاجرت روستائیان به شهرها نیز می‌شود.

, .,

حال سؤال اینجاست روستائیان مناطق محروم که از امکانات رفاهی محروم هستند، چرا از دیدن برنامه‌های تلویزیونی نیز محروم باشند ؟ چه کسی جوابگوی این عزیزان است؟

,

آیا روزی خواهد رسید که مردم روستای افتر بتوانند از کلیه برنامه‌های صدا و سیما استفاده کنند، به امید آن روزی که شاهد رضایت‌مندی مردم روستا های این شهرستان و همچنین روستای افتر باشیم.

, .,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه