اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ها در دیدار با بسیجیان؛

تفکر بسیج میتواند آینده این کشور را تغییر دهد /بسیجیان باید به فکر ایجاد یک حکومت جهانی باشند

تفکر بسیج میتواند آینده این کشور را تغییر دهد /بسیجیان باید به فکر ایجاد یک حکومت جهانی باشند
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان گفت: تفکر بسیج آقدر قدرتمند است که می تواند آینده این کشور و جهان را تغییر دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین حسن علی مازندارنی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان بعد از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک ذهنیت برجسته و والای جامعه ماست، قدر خودتان را باید بدانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

حجة الاسلام مازندرانی با بیان این مطلب که بسیج میتواند آینده این مملکت را تغییر دهد تاکید کرد: شما آن نسلی هستید که اگر خوب عمل کردید آینده این کشور را سالها تضمین خواهید کرد، و آن را به دست خودتان بسازید.

,

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، بسیج را الگوی جامعه دانست و تصیرح کرد: شما بسیجیان باید طوری عمل کنید که مردم شما را به عنوان امین جامعه قلمداد کنند، و همیشه مورد احترام و محبت مردم قرار بگیرید.

,

مازندارنی ادامه داد: شما باید نمونه اخلاق و تواضع، مهربانی و رعایت مقررات باشید، آن کسی بسیجی تر است که مقررات را بیشتر رعایت کند، رعایت مقررات لوازم اصلی این نظام است.

,

وی تاکید کرد: بسیج جایگاهی ملکوتی است، مکانی برای درس چگون زیستن انسانها، جایگاه عشق،  صفا و صمیمیت، بسیج همیشه محترم است.

,

این مقام مسئول گستردگی بسیج را جهانی دانست و اذعان کرد: شما بسیجیان در فکر ایجاد یک حکومت بزرگ اسلامی باشد و این امر شدنی است، چرا که بسیج منحصر به ایران نیست، و هسته های مقاومت آن را در تمام جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه