اخبار داغ

مدیرآموزش و پرورش بشرویه خبر داد

افتتاح 6 واحد گرمایشی و سرمایشی در مدارس بشرویه/ جشنواره خیرین مدرسه ساز در دهه فجر در جوار بقاع متبرکه

افتتاح 6 واحد گرمایشی و سرمایشی در مدارس بشرویه/ جشنواره خیرین مدرسه ساز در دهه فجر در جوار بقاع متبرکه
مدیرآموزش و پرورش بشرویه گفت: با توجه به استاندارد سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس بشرویه در دهه فجر امسال 6 واحد آموزشی از امکانات استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی برخوردار خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام‌بشرویه، "علیرضا رضوانیان" در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بشرویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بشرویه برگزار شد با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبلی این شورا از راه اندازی شورای انجمن اولیا و مربیان در اداره آموزش و پرورش خبر داد و گفت:با توجه به استاندارد سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس بشرویه در دهه فجر امسال 6 واحد آموزشی از امکانات استاندارد سازی گرمایشی و سرمایشی برخوردار خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام‌بشرویه,

 

,

 

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بشرویه از برگزاری جشن تکلیف جمعی و آغاز مسابقات فرهنگی هنری در دهه فجر امسال نیز خبر داد.

,

 

,

وی همچنین با گزارشی از وضعیت سواد آموزی بشرویه هم گفت: سال گذشته ۱۸ نفر از بی سوادان شهرستان بشرویه توانستند خود را به نرم باسوادی برساند که هدیه آنان تامین و به آنان داده شده است .

,

 

,

رضوانیان همچنین یادآور شد: برای آن دسته از افراد بیسوادی که تاکنون نتوانستند در طرح سوادآموزی شرکت کنند پرسشنامه توان سنجی تکمیل خواهد شد و هر یک از اعضای خانواده که بتوانند نفری از بی سوادان خانواده خود را باسواد کنند در پایان امتحانات و در صورت موفقیت مبلغ یک میلیون تومان هدیه سوادآموزی پرداخت خواهد شد.

,

 

,

مدیرآموزش وپرورش شهرستان بشرویه در ادامه از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در صورت تصویب شورای آموزش و پرورش این برنامه در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن در محل بقعه متبرکه امامزاده محمدبن اصغر واقع در روستای هوگند در ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

,

 

,

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از خیرین و نیکوکاران که به هر نحوی به آموزش و پرورش کمک کردند و همچنین جذب خیرین جدید برشمرد.

,

 

,

علیرضا رضوانیان در خصوص راه اندازی دبیرستان معارف اسلامی هم گفت: با توجه به اینکه این نوع دبیرستان ها زیر نظر ادارات تبلیغات اسلامی می باشد ولی آمادگی داریم تا نسبت به تامین نیرو و فضا برای راه اندازی این دبیرستان همکاری کنیم و اداره تبلیغات اسلامی نسبت به اخذ مجوز و تجهیزات فنی آن اقدام کنند.

,

 

,

مدیراموزش و پرورش همچنین در خصوص مدرسه نمونه نرجس هم گفت:امیدواریم بتوانیم با همکاری انجمن اولیاو و مربیان ودانش آموزان ثبت نام را به نرم رسانده و سال آینده پایه هفتم دایر شود.

,

 

,

در پایان این نشست اعضای شورای آموزش و پرورش بر پیگیری راه اندازی پایه هفتم دبیرستان نمونه حضرت نرجس، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار،  پیگیری مسائل تربیتی و پرورشی با همکاری کارشناسان  خبره ی پیشگیری آسیب های اجتماعی ،پیگیری راه اندازی دبیرستان معارف اسلامی و همچنین تقدیر از خیرین مدرسه ساز در مدرسه یا تأکید کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه