اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری دماوند:

در زمینه فراهم‌سازی اشتغال، عوامل مختلفی مؤثر می‌باشد/ با وجود مشکلات مختلف، نرخ بیکاری ثابت مانده است

در زمینه فراهم‌سازی اشتغال، عوامل مختلفی مؤثر می‌باشد/ با وجود مشکلات مختلف، نرخ بیکاری ثابت مانده است
معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در زمینه فراهم‌سازی اشتغال نیز عوامل مختلفی مؤثر می‌باشد و با وجود مشکلات مختلف، نرخ بیکاری در کشور ثابت مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تارود، شاهرخ جهانشاهی در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شهرستان دماوند، با اشاره به یاد و خاطرات انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، مرهون زحمات امام راحل و رهبری ایشان است و از مهم‌ترین دستاوردهای آن، استقلال و آزادی برای کشور ایران می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود, پایگاه خبری تارود, ،, شاهرخ جهانشاهی در نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری شهرستان دماوند، با اشاره به یاد و خاطرات انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، مرهون زحمات امام راحل و رهبری ایشان است و از مهم‌ترین دستاوردهای آن، استقلال و آزادی برای کشور ایران می‌باشد.,

وی افزود: این انقلاب مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشوراست؛ لذا دهه مبارک فجر، زمان مناسبی برای مرور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: کمترین ثمره انقلاب اسلامی، فصل نوی تاریخ معاصر ایران است که خود بسیار حائز اهمیت است؛ در واقع با آمدن امام خمینی، پلیدی از کشور رخت بر بست و استقلال نصیب جامعه ایران شد؛ بنابراین بر همه لازم است تا ادامه‌دهنده راه و کلام امام راحل باشند.

,
,

جهانشاهی تأکید کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های شهرستان دماوند به دو بخش تقسیم می‌شود؛ برپایی جشن‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش برای نمایاندن دستاوردهای مدیران اجرایی در دولت تدبیر و امید.
وی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای مهم کشوری، می‌توان به موضوع برجام و مذاکرات مربوط به آن، از بین رفتن اجماع علیه جمهوری اسلامی ایران، رفع تحریم‌ها، رشد سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گاز رسانی و کشاورزی، خودکفایی در زمینه تولید گندم برای سومین سال بار، طرح تحول سلامت، تأمین و ثبات نرخ دارو، رشد ۶/۷ درصدی اقتصادی و همچنین تک رقمی شدن تورم اشاره کرد.
معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: در زمینه اشتغال نیز عوامل مختلفی مؤثر است؛ اما بنا به فرمایشات ریاست جمهوری، سالانه ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌شود و با وجود مشکلات مختلف، نرخ بیکاری ثابت مانده است.
جهانشاهی گفت: به این ترتیب در سطح شهرستان نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که به این منظور می‌توان از تشکیل کمیته پنج گانه قرانی، روستایی و عشایری، کمیته فرهنگی و تبلیغاتی، کمیته عمرانی و کمیته امنیتی به عنوان مهم‌ترین اقدام در زمینه برپایی هرچه با شکوه تر مراسم دهه مبارک فجر نام برد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه