اخبار داغ

سرمایه گذار ارمنی خبر داد؛

«لاهیجان» و «مارسی» خواهر خوانده می شوند

«لاهیجان» و «مارسی» خواهر خوانده می شوند
سرمایه گذار خارجی در بازدید از جاذبه های گردشگری لاهیجان با بیان اینکه این شهر دارای مردمی خون گرم، آسمانی آبی و آبی پاک است گفت: با شهردار و استاندار مارسی در فرانسه به زودی صحبت خواهیم کرد تا «لاهیجان» و شهر بندری«مارسی» در فرانسه خواهر خوانده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دیوید واریگلیان سرمایه گذار ارمنستانی پس از حضور در لاهیجان و مشاهده ظرفیت های بالقوه گردشگری در این منطقه در گفتگو با خبرنگار «لاهیجان»، گفت: این شهر ظرفیت ایجاد یک مرکز تجاری خیلی بزرگ را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

وی با بیان اینکه یکسری از امکانات وجود دارد ولی باید فرمول و بسته های سرمایه گذاری خارجی برای این شهر ایجاد گردد گفت: این پکیج، امکانات و توانایی ها برای پیشرفت منطقه را به ما خواهد داد.

,

وارگلیان که لاهیجان را به سرزمین مادری خود تشبیه میکرد با بیان اینکه این جا همه چیز هست و اگر برنامه مشخصی برای سرمایه گذاری باشد می توان کارهای بزرگی انجام داد افزود: لاهیجان دارای مردمی خون گرم، آسمان آبی و آب پاک است. باید حرکت ها درست صورت گیرد تا مردم در این نقطه به استراحت بپردازند.

,

این سرمایه گذار ارمنستانی در پاسخ به این سوال که آیا شما مجذوب رودخانه ها و استخر لاهیجان شدید یا کوهستان های آن شما برای شما جالب توجه بود گفت: من از کوهستان می آیم و همیشه کوه من را به سوی خود میکشد، بالاتر از کوه همان کوه ها و قله های سربه فلک کشیده هستند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه با شهردار و استاندار مارسی در فرانسه به زودی صحبت خواهیم کرد تا «لاهیجان» و «مارسی» خواهر خوانده شوند افزود: تلاش خواهیم کرد فرهنگ غنی لاهیجان و شهر مارسی را در یک نقطه باهم به اشتراک بگذاریم.

,

وارگلیان در پایان گفت: با برنامه ریزی درست می توانید، توریست های زیادی در این منطقه جذب کنید؛ آن قدر که برای کار دیگری فرصت نداشته باشید.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه