اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج در بازدید سرزده از اقشار تخصصی بسیج

کار انجام نشده زیاد است/باید در همه حال برای پیشبرد اهداف انقلاب سوز و گداز داشت

کار انجام نشده زیاد است/باید در همه حال برای پیشبرد اهداف انقلاب سوز و گداز داشت
سردار غیب پرور گفت: خوشبختانه تا به امروز در سازمان بسیج اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی صورت پذیرفته است ولیکن هنوز کار انجام نشده زیاد است. امیدوارم خداوند متعال همه ما را به فیض شهادت برساند تا شرمنده ولی امر خود نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین صنعتی، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از بازدید کلی از تمامی اقشار تخصصی بسیج با حضور در جمع نمازگزاران  مجتمع نیایش، در سخنانی به برنامه های مدیریتی سازمان بسیج اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه تا به امروز در سازمان بسیج اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی صورت پذیرفته است ولیکن هنوز کار انجام نشده زیاد است که امیدوارم بتوانیم آنها را به نحو احسن انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: نگاه اینجانب به یک نگاه، مسجد محوری است و منظور از این نگاه این است که همه  آحاد جامعه باحضور در مسجد بایستی جایگاه خود را پیدا کنند و با  ذوق و سلیقه ای که در خود دارند ، در مسیر پیشبرد اهداف والای ایران اسلامی قدم بردارد.

,

رئیس سازمان بسیج در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تغییر در تعریف بسیج عادی و فعال اشاره کرد و افزود: برای آنکه بتوانیم از ظرفیت همه جوانان استفاده کنیم باید در تعریف سازمانی بسیج تغییراتی را ایجاد کنیم و برای فعال شدن عضویت یک جوان بسیجی، صرف حضور در حلقه صالحین مطرح نباشد.چرا که بسیار جوانان مومن متعهد اتقلابی داریم که روحیات کار گروهی ندارند و از فعالیت های جمعی گریزان هستند ، حال باید چنین جوانانی را رها کرد و عنوان بسیجی را از آنان دریغ نمود؟

,

غیب پرور به تعریف بسیج در کلام رهبر معظم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: بسیج در نگاه  حضرت امام خامنه ای، ایجاد یک حصور و اقدام حداکثری است و همیشه بر این نکته تاکید ویژه دارند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، باانتقاد از برخی اقدامات جزیره ای در اقشار بسیج به ایجاد اصلاحات و تغیرات سازمان های بسیج اقشار و متخصصین اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از تغییرات احتمالی در  سازمان بسیج ، ادغام کردن چندین قشر با یکدیگر در صورت لزوم خواهد بود. چرا که در برخی مواقع شاهد مجزا عمل کردن چندین قشری با یک هدف و جامعه آماری مشخص هستیم که این امر اصلا زیبنده نیست.

,

وی با مطرح کردن موضوع دانشگاه و حضور سه قشر بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان بیان داشت:چرا باید در دانشگاه های ما سه قشر بسیج حضور داشته باشند و هر سه قشر نیز یک هدف و یک ایدئولوژی دارند ولی هر کدام از آنها یک مسیر مجزا را طی میکنند و گویی از حضور دیگری در دانشگاه خبر ندارند!

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود بیان داشت:  همه ما بسیجیان بایستی درون وجودمان نسبت به اهداف انقلاب حساسیت و سوز و گداز داشته باشیم و این را بدانیم که فعالیت های انقلابی و اسلامی  فقط با حضور چند ساعت در ادراه محل کار ، نه اجر جزیل خواهیم داشت و نه میتوانیم اهداف اصلی انقلاب را با سرعت مناسب به جایگاهش برسانیم ، بلکه بایستی در همه زمان ها و هر لحظه با انگیزه فعالیت کنیم و مطمئن باشید که اگر این امر رعایت شود ، اجری که ما از این اقدامات میبریم کمتر  از اجر شهدای خان طومان و همه رزمندگانی که در خط مقدم حلب ، درحال جهاد هستند کمتر نخواهد بود.

,

امیدوارم خداوند متعال همه ما را به فیض شهادت برساند تا شرمنده ولی امر خود نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه