اخبار داغ

فرماندار شاهین دژ:

برای انقلاب اسلامی، هزینه های بسیاری پرداخته ایم

برای انقلاب اسلامی، هزینه های بسیاری پرداخته ایم
فرماندار شاهین دژ گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که دنیا را متحول ساخت و برای بدست آوردنش هزینه های بسیاری را پرداخته ایم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام ظهر امروز جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام ,

حسین عباسی فرماندار شاهین دژ ضمن گرامیداشت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رحلت جانسوز یار 59 ساله مقام معظم رهبری را مجددا تسلیت گفت و حضور بینظیر مردم شهرستان در مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را نشان از ولایی بودن مردمان این دیار دانست.

,

وی گفت: انقلاب اسلامی انقلابی بود که دنیا را متحول ساخت و برای بدست آوردنش هزینه های بسیاری را پرداخته ایم وحکومتی که برگرفته از ارزش های اسلامی و دینی باشد و بر مبنای رأی مردم بناگذاری شود قطع به یقین موفق و پیروز خواهد بود و حال باید با تلاش و پشتکار ویژه علی الخصوص در باب خدمات رسانی به جامعه ضمن پاسداری از این انقلاب بکوشیم تا نظام ما کارآمدتر از گذشته عمل نماید.

,

عباسی یکی از دستاوردهای دولت کنونی را ایجاد امید درعرصه بین بین الملل و جامعه عنوان کرد و اظهار کرد: ایجاد روحیه امید یکی از آیتم های پیروزی در عرصه بین الملل است و برجام دستاوردی بزرگ برای نظام است نه گروهی خاص ، آمریکا نمیتواند برجام را به راحتی برهم بزند چون مورد تأیید شورای بین الملل است.

,

این نماینده دولت ابراز کرد: درآستانه سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و بایست در مسیر وحدت ملی و همدلی گام برداریم و بر اساس توصیه مقام معظم رهبری باید از دوقطبی شدن جامعه اسلامی جلوگیری کنیم،در کل وابستگی متقابلی بین کشورها در جامعه جهانی وجود دارد و امروز با تعامل میتوان بر عده ای از مشکلات فایق آمد.

,

فرماندار شاهین دژ  در پایان سخنان خود به این نکته اشاره کرد که تمام اقدامات باید بر اساس وحدت و دوستی و برادری صورت گرفته و گفتمان انقلاب اسلامی نهادینه شود.

,

حجت الاسلام نورپور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه  فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب را گرامیداشت و افزود: باید قدردان انقلابی هایی باشیم که از موثرترین افراد در پیروزی انقلاب بودند و در رسیدن به اهداف عالیه نظام گام های بلندی را برداشتند.

,

وی گفت: امروز تفکرات جهانی بر روی کشورمان بر این مسئله است که مردمان ایران انقلاب کردند تا در بلوک شرق و غرب جایگاه جهانی حکومت اسلامی را محکم تر بسازند و باید به گونه ای رفتار کنیم که حتی یک نفر هم از نظام و انقلاب اظهار نارضایتی نکند.

,

سرهنگ تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نیز ضمن آرزوی طول عمر با عزت و با عظمت برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) پیشاپیش فرارسیدن انقلابی که در دنیا زبانزد بود و اکنون به الگویی برتر تبدیل شده را تبریک گفت و از طرفی  دیگر رحلت جانگداز رئیس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت عرض کرد.

,

وی با اشاره به این موضوع که اکثر مردمان این شهر از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند و همه انقلابی گفت: امید آن داریم تا امسال نیز بتوانیم مراسمی باشکوهتر از سالهای گذشته در سطح شهرستان برگزار نماییم،اگر دیروز تهدیدات نرم گریبانگیرمان بود امروز جنگ نرم آغاز شده است و دشمن سعی در تشویش اذهان عمومی با تبلیغات سوء در جهت بیرنگ جلوه دادن انقلاب دارد.

,

سرهنگ نجمی ابراز داشت: در تمام حوزه ها و پایگاهها برنامه های متمرکز گرامیداشت دهه فجر برنامه ریزی شده است و آماده ایم تا با همکاری  سایر ارگانها در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن  همکاری لازم را انجام دهیم و با توجه به اینکه برنامه های دهه فجر به هیچ طیف و حزبی وابستگی ندارد امیدواریم تا همه دست در دست هم داده و برنامه های این ایام  پر محتوا و ارزشمند برگزار شود.

,

نوبخت دوستی عضو شورای شهر نیز در این جلسه نقدی دوستانه بر سخنان فرماندار در مورد برجام ایراد کرد و افزود: از ابتدای عمر شنیده ایم انصاف نصف دین است و خوب است واقع بینانه به مسائل بنگریم و قطعا هرشخصی با توجه به محسنات خود معایبی هم خواهد داشت و بنده به عنوان یک انقلابی و ایثارگر میگویم که برجام قرار نبود گل و بلبل شود،بدعهدی آمریکا برای همگان ثابت شده است و باید از ابتدا اشرافیت کامل بر این موضوع را داشته باشیم.

,

دوستی گفت: امروز گسترش عرصه فضای مجازی ذهنیت انقلابی گری و شناخت انقلاب را از جوانان ربوده است تا جایی که بعضی از این جوانان با شناخت  این انقلاب بیگانه اند،باید در این زمینه اساسی فکر شود و با مدون نمودن برنامه های لازم و کافی حضور جوانان و نوجوانان را در برنامه های مختلف انقلابی  را پررنگ تر سازیم.

,

در پایان ضمن قرائت کمیته های 17 گانه جهت اجرا و هماهنگی برنامه های دهه فجر توسط معاون فرماندار،اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود در راستای رفع نواقصات برنامه های اجراشده سالهای گذشته و نیز هرچه باشکوهتر اجرا شدن این دهه ارائه نمودند.

,

, ,


,
, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه