اخبار داغ

در پاییز امسال؛

۸۲ درصد از ماموریت‌های اورژانس خوانسار غیرتصادفی بود

۸۲ درصد از ماموریت‌های اورژانس خوانسار غیرتصادفی بود
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار با اشاره به انجام ۳۱۰ ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در پاییز امسال در این شهرستان، گفت: ۸۲ درصد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در گفتگو با چشمه سار اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار در سه ماهه سوم امسال 310 ماموریت را انجام داد که از این تعداد، 253 مورد غیرتصادفی و 57 مورد تصادفی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

لطف اله ذوالفقاری گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، 206 ماموریت‌ در مناطق شهری و 104 ماموریت در نقاط جاده‌ای شهرستان بوده است.

,

وی افزود: در ماموریت‌های غیرتصادفی انجام شده در این مدت، 65 نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه از سوی تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان خوانسار توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 188 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

,

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خوانسار با اشاره به انجام دو مورد احیای موفق توسط پرسنل اورژانس 115 این شهرستان، خاطرنشان کرد: در پاییز امسال، 41 بیمار قلبی، 10 تنفسی، پنج مصدوم ناشی از مسمومیت و 9 سکته مغزی از خدمات فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار بهره‌مند شدند.

,

وی به اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر از ناوگان آمبولانس‌های جدید به شهرستان خوانسار اشاره کرد و افزود: پرسنل فوریت‌های پزشکی این شهرستان در پاییز امسال، پوشش امداد- سلامت مراسم تاسوعا و عاشورا را برعهده داشتند و در دو مانور زلزله شرکت کردند.

,

ذوالفقاری جمعیت این شهرستان را بالغ بر 23 هزار نفر عنوان کرد و گفت: فوریت‌های پزشکی شهرستان خوانسار با برخورداری از یک پایگاه شهری- جاده ای و هشت نفر پرسنل به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه