اخبار داغ

فرمانده انتظامی هرسین خبر داد:

کاهش 36 درصدی وقوع سرقت در شهرستان هرسین

کاهش 36 درصدی وقوع سرقت در شهرستان هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: وقوع سرقت در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه بیان داشت: با تلاش های شبانه روزی ماموران در سطح کلانتری ها و پاسگاه ها، تقویت گشت‌های انتظامی در مناطق جرم خیز و کنترل سارقان سابقه دار وقوع سرقت طی دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

وی افزود: با تلاش های انجام گرفته و ارائه هشدارهای پلیسی در سطح شهرستان، در مدت مذکور سرقت موتورسیکلت به میزان 75 درصد، سرقت منزل 33 درصد و سایر سرقت ها 50 درصد کاهش یافت.

,

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در ادامه گفت: عمده مشکلات که برای شهروندان در بحث اجتماعی و امنیتی رخ می دهد ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه ها پلیسی به خصوص از طریق رسانه های جمعی برای ارتقای سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد.

,

سرهنگ شکری در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای مستمر و منظم طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برقراری نظم و امنیت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و اختلال در نظم عمومی از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه