اخبار داغ

پس از گذشت چهار روز:

پیدا شدن جسد جوان غرق شده در ساحل پارسیان/هلی کوپتر امدادی که هیچ وقت به محل حادثه نرسید

پیدا شدن جسد جوان غرق شده در ساحل پارسیان/هلی کوپتر امدادی که هیچ وقت به محل حادثه نرسید
جوان بوشهری که بعد از 4 روز در آبهای ساحلی پارسیان غرق شده بود با تلاش های مردمی پیدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛جوان 19 ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان عسلویه بوشهر که به همراه دوستان برای تفریح به ساحل پارسیان رفته بودند در کمین موجی بزرگ گرفتار وبه قعر دریا رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر,

 

,

تلاش ها برای یافتن این جوان بوشهری با شروع طوفان دشوار شد ولی این مردم خونگرم لحظه ای ناامید نشده و درکنار خانواده این جوان ماندند ولی هرچه بیشتر جستجو می کردتد کمتر به نتیجه می رسیدند.

,

 

,

شناورهای دریایی سپاه وچند غواص نیز به محل حادثه رفته وبا کمک مردمی به جستجو پرداختند که باز هم از جوان بوشهری خبری نشد که با درخواست مردم وخانواده این جوان درخواست هلی کوپتر امدادی از مرکز استان هرمزگان شد که متآسفانه این هلی کوپتر بعد از چهار روز به محل حادثه رسید.

,

 

,

در این زمان هیچ موقع تلاش های مردمی فروکش نکرد و همچنان امیدوارانه در هوایی سرد وطوفانی به جستجوی خود ادامه دادند وتوانستند جسد این جوان 19 ساله را در میان صخره های دریا کشف نمایند وهلی کوپتر امدادی دست از پا درازتر به مرکز استان بازگشت.

,

 

,

در این میان با توجه به اینکه جسد میان صخره ای بزرگ پنهان شده است،بازهم تلاش ها برای ازبین بردن این صخره وبیرون آوردن جوان 19 ساله ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه