اخبار داغ

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس مطرح کرد

برگزاری مناقصه اجرای گازرسانی به دیشموک و چاروسا/ اخذ مجوز 48 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه از وزیر نفت

برگزاری مناقصه اجرای گازرسانی به دیشموک و چاروسا/ اخذ مجوز 48 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه از وزیر نفت
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه همه عملیات پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا به مناقصه گذاشته می‌شود از اخذ مجوز 48 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نماینده مردم شهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده در مجلس و علی پوزش فرماندار از پروژه خط لوله گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

, ,

هاشمی پور با اشاره به اینکه، شبکه های داخلی این پروژه 360کیلومتر و خط اصلی 90 کیلومتر است، تصریح کرد: به جز 14 کیلومتر فاز اول و دوم، برای مابقی آن به صورت یک جا به مناقصه می رود .

,

هاشمی پور گفت: در تلاش هستیم از بین شرکت هایی که اعلام آمادگی کردند، شرکت هایی با تجهیزات و توان مالی و فنی بالاتر انتخاب شوند.

,

, ,

 وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را قریب 50میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مجوز 48 میلیارد تومان از وزیر نفت گرفته شده است.

,

, ,

هاشمی پور با بیان اینکه اینکه هیچ گونه نگرانی در روند کار گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک و دشمن زیاری وجود ندارد گفت: بر اساس زمانبندی شرکت ملی گاز استان، ۲ سال برای تکمیل گازرسانی اعلام شده اما باید طی یک سال و نیم به بهره‌برداری برسد.

,

هاشمی‌پور متذکر شد: ۵۰ کیلومتر لوله برای کار آماده شده و تأمین لوله ۴۰ کیلومتر مابقی نیز در قرارداد جدید پیش‌بینی شده است

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه