اخبار داغ

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود:

هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود

هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود
جلیلی گفت: هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از داهی شاهرود، محمد جلیلی صبح امروز در جلسه کارگروه امربه‌معروف و نهی از منکر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با حضور فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها در دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وضع دانشگاه‌ها در موضوع معروفات و منکرات و با بیان رسالت دانشجویان در این امر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها نیز اجرایی شود و این امر مهم دینی در مراکز رشد و تعالی جوانان شکل گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی ,

وی افزود: این جلسه با هدف هم‌افزایی و ارائه نظرات دانشجویان صاحب‌نظر که در دانشگاه‌ها حضور دارند و مشکلات را از نزدیک لمس می‌کنند، برگزار شده تا بتوانیم در راستای گسترش فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها قدمی مفید و مؤثر برداریم.

,

جلیلی تصریح کرد: در ابتدا باید با همکاری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، هسته‌های امربه‌معروف و نهی از منکر را در دانشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم.

,

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر را باید از خود شروع کنیم، گفت: موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر باید از خود دانشجویان بسیجی آغاز و تلاش شود تا معروفات را در عمل اجرایی کنیم و از منکرات رایج در دانشگاه‌ها دور شویم و این خود الگویی برای دیگران در ترویج معروف و کاستن از منکرات است که باید آن را جدی گرفت.

,

در این جلسه، در خصوص نحوه تعامل با معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و تشکیل هسته‌های امربه‌معروف و نحوه کار و برنامه‌ها بحث و تبادل‌نظر انجام شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه