اخبار داغ

تیم مذاکره کننده باید جوابگوی خون شهدای هسته ای کشور باشند

تیم مذاکره کننده باید جوابگوی خون شهدای هسته ای کشور باشند
فعال دانشجویی گفت: برجام نه تنها سودی برا کشور ما نداشته است بلکه کشور ما را وارد چالش های جدی و جدیدی نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از داهی، سعید اکبرنیا فعال دانشجویی در خصوص گذشت یکسال از توافق برجام گفت: متاسفانه یا خوشبختانه یکسال از توافق برجامی گذشته است. همان برجامی که مسئولین آن را گره گشای همه مشکلات داخلی و خارجی ایران می دانستند ولی در حال حاضر همه موضوعات به عکس گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی,

اکبرنیا ادامه داد: برجام نه تنها سودی برا کشور ما نداشته است بلکه کشور ما را وارد چالش های جدی و جدیدی نموده است. پس از گذشت یکسال از برجام هنوز هم برخی از زوایای پنهان آن برای مردم رو نشده است اگر این زوایای پنهان به مانند موضوعات اقتصادی و تحریم ها و... نمایان گردد مطمئنن مردم به عمق فاجعه پی خواهند برد.

,

این فعال دانشجویی تصریح کرد:  همانطور که در قبل گفتیم مطمئننا مردم از یاد نبرده اند، که همه مسائل کشور به عنایت آمریکا به ما، گره خورده بود و وقتی از اقتصاد، معیشت مردم و اشتغال صحبت می‌کردیم همه به شرایط پس از مذاکره ارجاع داده می‌شد ولی در حال حاضر از هیچ کدام از آن موضوعات به مانند وعده صد روزه خبری نست.

,

وی همچنین افزود: همه مسئولین در دولت به خصوص تیم مذاکره کننده باید جوابگوی خون شهدای هسته ای کشور باشند. برجام به تعبیر رهبری خسارت محض بوده است. امیدواریم در این توافق منافع ملی به خطر نیفتاده باشد هر چند که... . پیشنهاد می کنیم دولت در مدت زمان باقی مانده به فکر جبران این دست موضوعات باشد که جبران این موضوعات نیز به زمان زیادی نیازمند خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه