اخبار داغ

برجام تا به امروز جز ضرر چیزی برای کشور نداشته است

برجام تا به امروز جز ضرر چیزی برای کشور نداشته است
فعال سیاسی گفت: با توجه با اتفاقات رخ داده پس از برجام، به نظر می رسد که تیم مذاکره کننده چشم بسته توافق را امضا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از داهی، مهدی غزائیان فعال سیاسی در دانشگاه پیام نور سمنان در خصوص برجام و دست آورده های برجامی در کشور گفت: برجام هیچ دست آوردی برای کشور نداشته است. دیگر زمان آن رسیده که دولت بفهمد توجه آمریکای بدقول مشکل گشای مشکلات مملکت ما نیست و نیاید دست خود را در مقابل بیگانگان دراز کنیم و باید نگاه خود را به داخل متمرکز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی,

مهدی غزائیان همچنین ادامه داد: در زمانی که مسئولین محترم بر مذاکرات پافشاری می کردند دائما رهبری بر موضوع بد عهدی آمریکایی ها تاکید داشتند ولی متاسفانه مسئولین و تیم مذاکره کننده گوششان به فرمایشات رهبری بدهکار نبود و حالا که به بن بست رسیده اند و شاهد بد عهدی نیز هستند کاسه چه کنم و چه کنم به دست گرفته اند.

,

این فعال دانشجویی مطرح کرد: با توجه با اتفاقات رخ داد پس از برجام به نظر می رسد که تیم مذاکره کننده چشم بسته توافق را امضا کرده است و چشم خود را بر روی زوایای پنهان این توافق که در کمیسیون ویژه برجام در آن روز ها نیز برررسی شده بود بسته بود. مسئولین باید جزییات این قرار داد را برای مردم روشن کنند.

,

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه برجام تا به امروز جز ضرر چیزی برای کشور نداشته است، امیدواریم مسئولین کشوری و کسانی که اصرار بر امضای این توافق نامه ننگین داشته اند، از مردم و خانواده شهدای هسته ای حلالیت بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه