اخبار داغ

رکود شدید اقتصادی معیشت مردم را فلج کرده است

رکود شدید اقتصادی معیشت مردم را فلج کرده است
استاد دانشگاه های استان سمنان گفت: مردم از برخی از وضعیت ها در جامعه خسته شده اند به خصوص که مشکلات معیشتی برای مردم طاقت فرسا گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   امین جباری استاد دانشگاه های استان سمنان در گفتگو با خبرنگار داهی در خصوص برخی از رفتارهای دولت تدبیر و امید گفت: متاسفانه در حال حاضر کشور از مشکلات متعددی رنج می برد و متاسفانه دولتیان در این چند ساله تنها و تنها به وعده های خود بسنده کرده اند. باید به دولتیان گفت که با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, داهی ,

امین جباری ادامه داد: مردم از برخی از وضعیت ها در جامعه خسته شده اند به خصوص که مشکلات معیشتی برای مردم طاقت فرسا گردیده است. رکود شدید اقتصادی و در پی آن بیکاری، تعطیلی کارخانجات و غیره زندگی و معیشت مردم را فلج کرده است. پس چه شد آن وعده های صد روزه؟ برای حل مشکلات باید تولید، اشتغال و رفع فقر و مبارزه بی‌امان با فساد در اولویت کارها قرارگیرد.

,

این استاد دانشگاه همچنین مطرح کرد:  همانطور که کارشناسان سیاسی مطرح کرده اند، 37 سال است که برخی مدیران می‌خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند ولی مردم این اجازه را به دشمنان خارجی و خائنین داخلی نداده اند.  برخی مسئولین خواستند این کار را دنبال کنند که برخی از آن‌ها رسوا شدند .این حرف من نیست این حرف متعلق به یکی از کارشناسان سیاسی است که کاملا نیز صحیح می باشد.

,

وی همچنین عنوان کرد: همه باهم برای عبور از این بحران‌ها متحد شویم و دست یکدیگر را بفشاریم. زمان اعتماد بیشتر به نیروهای خودمان رسیده است و باید واژه توانستن را با صدای رساتر صرف کنیم که ما می‌توانیم و خواهیم نیز توانست.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه