اخبار داغ

پیگیری گزارش مشکلات شهرک فجر شاهرود/(۱)؛

دغدغه ساکنان شهرک فجر فضای سبز و آموزشی است/ فاز دوم بزودی در اختیار شهرداری قرار می گیرد

دغدغه ساکنان شهرک فجر فضای سبز و آموزشی است/ فاز دوم بزودی در اختیار شهرداری قرار می گیرد
معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود با اعلام این خبر که فاز دوم شهرک فجر شاهرود نیز پس از رفع نواقص پیمانکار بزودی در اختیار شهرداری قرار می گیرد گفت: دغدغه فعلی ساکنان این شهرک فضای سبز، پارک و فضای آموزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود پس از درج گزارشی به تاریخ 18 دی ماه سال جاری بر روی خروجی پایگاه خبری نسل شاهوار در خصوص مشکلات شهرک فجر شاهرود (از اینجا بخوانید)و تجمع ساکنان این شهرک در مقابل درب فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود جلسه ای در فرمانداری شهرستان شاهرود به ریاست سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود تشکیل و پیگیر مشکلات ساکنان این شهرک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود, از اینجا بخوانید,

فرماندار شاهرود در دو مرحله به منظور رصد مشکلات از شهرک فجر شاهرود بازدید میدانی کرد و به خبرنگار ما با اشاره به واگذاری این شهرک در سال 75 به شرکت تعاونی فجر گفت: مسکن و شهرسازی شاهرود شهرک مسکونی فجر با مساحت 29 هکتار، شامل 624 قطعه زمین را در سال 75 برای به شرکت تعاونی فجر تحویل داد و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

,

هاشمی با بیان اینکه برخی از فازهای این شهرک بیش از 9 سال گذشته به ساکنان تحویل داده شد اظهار کرد: در حال حاضر نیز تمامی فازهای شهرک فجر به ساکنان تحویل داده شده است.

,

وی افزود: فاز اول این شهرک را پیمانکار در اختیار مسکن و شهرسازی قرار داده و مسکن و شهرسازی هم آن را به شهرداری تحویل داده است و فاز دوم را نیز باید پیمانکار به مسکن و شهرسازی تحویل دهد که به دلیل وجود برخی نواقص تا کنون این امر محقق نشده است.

,

فرماندار شاهرود با اشاره به مراجعه ساکنان شهرک فجر به فرمانداری شاهرود بیان کرد: پس از برگزاری چند جلسه و دو مرحله بازدید میدانی بنده به همراه شهردار و رئیس شورای شهر شاهرود مقرر شد پیمانکار هر چه سریعتر با رفع نواقص موجود شهرک فجر را به مسکن و شهرسازی تحویل داده و مسکن و شهرسازی نیز آن را در اختیار شهرداری قرار دهد.

,

هاشمی با بیان اینکه زیرساخت های شهرک مسکونی فجر، جدول کشی و آسفالت خیابان ها و معابر انجام شده است و خدمات اولیه شهری به ساکنان این شهرک ارائه می شود عنوان کرد: بیشترین دغدغه ساکنان شهرک فجر شاهرود بحث فضای سبز، پارک و فضای آموزشی است.

,

وی با اشاره به کمبود اعتبارات شهرداری شاهرود گفت: شهرداری ها خودگران هستند و در این سالها با توجه به کندی ساخت و ساز با کمبود اعتبارات مواجه شدند اما شهرک فجر شاهرود در اولویت قرار گرفت تا به ساکنان این شهرک که بیش از ده است در آنجا ساکن و از فضای سبز و پارک بی بهره اند خدمات رسانی مطلوب انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه