اخبار داغ

پیگیری گزارش شهرک فجر/(۲)؛

فضای ورزشی شهرک فجر خصوصی است/ در صورتی که متقاضی بیاید ما نیز همکاری می کنیم

فضای ورزشی شهرک فجر خصوصی است/ در صورتی که متقاضی بیاید ما نیز همکاری می کنیم
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: مجموعه ورزشی سروش در شهرک فجر خصوصی و جزو طرح بنگاه های زودبازده اقتصادی محسوب می شود و در صورتی که متقاضی پای کار بیاید ما نیز همکاری های لازم را با وی برای دریافت تسهیلات ادامه کار از بانک عامل داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود پس از درج گزارشی به تاریخ 18 دی ماه سال جاری بر روی خروجی این پایگاه خبری در خصوص مشکلات شهرک فجر شاهرود (از اینجا بخوانید)مجید محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در خصوص مشکلات مطرح شده ورزشی شهرک فجر شاهرود با خبرنگار نسل شاهوار گفتگو کرد و به مسائل مطرح شده از سوی خبرنگار ما پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود, از اینجا بخوانید, نسل شاهوار,

ساخت سالن های ورزشی سپاه سرانه ورزشی شهرک فجر را ارتقا داده است

, ساخت سالن های ورزشی سپاه سرانه ورزشی شهرک فجر را ارتقا داده است,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهرک های بهارستان، همت، سپاه و فجر در مجاورت یکدیگر قرار گرفته و در این منطقه تنها یک زمین با کاربری ورزشی در شهرک بهارستان داریم گفت: در سفر دور اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد به شاهرود ساخت این سالن ورزشی به همراه زمین چمن مصنوعی مصوب و ساخته شد و زمین دیگری با کاربری ورزشی و بدین وسعت در این منطقه نداریم و اگر هم باشد با وجود شرایط حاکم و وضعیت اعتبارات امکان ایجاد یک فضای ورزشی جدید در این منطقه نداریم.

,

محمدی با اشاره به ساخت فضای ورزشی در سپاه شاهرود اظهار کرد: سپاه شاهرود نیز با ساخت دو سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی خود سرانه ورزشی را برای شهرک های فجر، سپاه، همت و بهارستان تا حدود زیادی افزایش یافت.

,

وی با تشکر از سپاه شاهرود افزود: سپاه شاهرود با ساخت سالن های ورزشی مجموعه خود به مردم آن منطقه نیز خدمات عمومی ارائه می دهد و شرایط عبور و مرور به فضای ورزشی را به گونه ای ایجاد کرده که ساکنان آن منطقه نیز می توانند از سالن های ورزشی استفاده کنند.

,

فضای ورزشی شهرک فجر خصوصی و از طرح های بنگاه های زود بازده اقتصادی است

, فضای ورزشی شهرک فجر خصوصی و از طرح های بنگاه های زود بازده اقتصادی است,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای طرح بنگاه های زودبازده اقتصادی در دوران ریاست جمهوری دولت نهم و دهم بیان کرد: در این طرح که با مشارکت دولت اجرا می شد به فرد متقاضی تسهیلات واگذار می شد و متقاضی پس از خرید زمین ساخت و ساز اماکن و فضاهای ورزشی یا سایر پروژه هایی که در موضوعات اجتماعی و اقتصادی دولت پیشنهاد شده بود انجام می داد.

,

محمدی با بیان اینکه مجموعه ورزشی سروش در شهرک فجر نیز خصوصی و جزو طرح بنگاه های زودبازده اقتصادی محسوب می شود عنوان کرد: ساخت این مجموعه ورزشی با اولویت ساخت سالن های بولینگ، بیلیارد، آمادگی جسمانی، آیروبیک و استخر آغاز شد.

,

وی با بیان اینکه فضای مسکونی در این مجموعه مربوط به سرایداری است که برای کمک به حفظ و نگهداری آن مجموعه ساخته شده است گفت: بانک عامل این پروژه یعنی بانک توسعه تعاون نیز در نظر دارد تسهیلات را برای ادامه ساخت این مجموعه ورزشی در اختیار متقاضی قرار دهد اما دریافت تسهیلات را برای متقاضی منوط به این کرده است که پروژه تا حدی پیشرفت فیزیکی داشته باشد و اداره ورزشی و جوانان نیز آن را تایید کند که هماهنگی برای بازدید از مجموعه هنوز انجام نگرفته است.

,

در صورتی که متقاضی بیایید ما نیز همکاری می کنیم

, در صورتی که متقاضی بیایید ما نیز همکاری می کنیم,

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود ابراز امیدواری کرد: انشاءالله این قول را می دهیم در صورتی که متقاضی نیز پای کار باشد و شرایط مورد نظر بانک را ایجاد کند ما نیز همکاری کرده تا دریافت مرحله بعدی تسهیلات نیز انجام پذیرد.

,

محمدی یادآور شد: در همان سالن ورزشی بهارستان در کنار زمین چمن مصنوعی فضای خالی وجود داشت که عمدتا از آن استفاده نمی شد بعد از انتصاب بنده حدود 7 میلیون تومان برای این فضا هزینه شد و با تاتامی و سایر وسایل تجهیز شد و در حال حاضر نیز با تامین مربی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود هر روز از ساعت 8 تا 12 صبح به بانوان منطقه فعالیت های ورزشی آیروبیک، آمادگی جسمانی و ورزش های رزمی ارائه می شود.

,

سرانه ورزشی هر شهروند شاهرودی 80 صدم مترمربع است

, سرانه ورزشی هر شهروند شاهرودی 80 صدم مترمربع است,

وی در خصوص سرانه ورزشی شهرستان شاهرود با بیان اینکه سرانه ورزشی براساس اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان محاسبه می شود گفت: سرانه ورزشی که مختص وزارت ورزش و جوانان است در شهرستان شاهرود 51 مکان ورزشی است و در کنار آن 55 مکان ورزشی دیگر متعلق به سایر دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، سپاه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه ها و سایر ادارات مثل راه آهن شمال شرق، شرکت نفت و ... وجود دارد که سرانه ورزش شهرستان را ارتقا داده است اما ملاک وزارت ورزش و جوانان برای محاسبه سرانه ورزشی تنها همان 51 مکان ورزشی متعلق به خود است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به عقب بودن این شهرستان از سرانه ورزشی پیش بینی شده توسط وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: البته باید این نکته را نیز گفت که تنها ما از سرانه ورزش عقب نیستیم بلکه سایر شهرستان ها نیز عقب هستند و هدف گذاری دولت بر این بود که تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزش کشور به یک متر مربع به ازای هر یک نفر برسد که متاسفانه تا کنون به این میزان نرسیده است.

,

محمدی سرانه ورزش شهرستان شاهرود را 80 صدم متر مربع عنوان کرد و افزود: تکمیل استادیوم 15 هزار نفری و سالن ورزشی سه هزار نفری تا حد زیادی سرانه ورزشی شهرستان را افزایش می داد که به دلیل عدم تخصیص اعتبار این امر تا کنون محقق نشده و ما از سرانه ورزش کشور عقب هستیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه