اخبار داغ

آئین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درمیامی برگزار شد+تصاویر

آئین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درمیامی برگزار شد+تصاویر
آئین بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور گسترده مردم انقلابی و مؤمن شهرستان میامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، مردم ولایی شهرستان میامی امروز با حضوری گسترده در این آئین، یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

مردم شهرستان میامی  در مسجدجامع این شهرستان حضور یافتند تا بار دیگر وحدت خود را در قدرشناسی از عالمان و مجاهدان نظام اسلامی نشان دهند.

,

حاضران در این مراسم با قرائت فاتحه برای رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از خداوند طلب رحمت و مغفرت و مداحان و قاریان قرآن کریم نیز به یاد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرآن قرائت کردند.

,

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی، ائمه جمعه میامی، شاهرود وکالپوش، فرماندار ومدیران شهرستان نیز در این آئین بزرگداشت حاضر شده و برای شادی روح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرائت فاتحه کردند.

,

, ,

امام‌جمعه  شاهرود در این آئین بزرگداشت با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خدمات وی به انقلاب اسلامی عنوان کرد: مبارزات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مواردی است که باید همواره مدنظرمان باشد.

,

حجت‌الاسلام عباس امینی با اشاره به اینکه رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری، یار دیرین امام خمینی (ره) و از نخستین یاری‌دهندگان ایشان در نهضت انقلاب اسلامی بود عنوان کرد: خدمات ایشان بعد از انقلاب اسلامی نیز از اذهان بیرون نخواهد رفت.

,

وی با اشاره به مسئولیت‌های خطیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت ایشان اشاره و این پیام را نشان‌دهنده جایگاه رفیع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی دانست.

,

امینی با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی در افشای چهره منافقین سهم عمده ای داشتند، تاکید کرد: مرحوم مطهری، بهشتی ورفسنجانی در تثبیت انقلاب نقش برجسته ای داشتند.

,

امام جمعه شاهرود با انتقاد از مقایسه امیرکبیر و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، تاکید کرد: چه ضرورتی دارد که این دو بزرگوار باهم مقایسه شودو باید بگذاریم هاشمی، هاشمی بماند.

,

به گزارش میامی جوان، آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز یکشنبه 19 دی‌ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دارفانی را وداع گفت.

, میامی جوان,

ایشان مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، دو دوره ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه