اخبار داغ

دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس در میامی افتتاح شد+ تصاویر

دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس در میامی افتتاح شد+ تصاویر
دفتر ارتباطات مردمی سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های میامی وشاهرود در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان" خانه ملت" با حضور مردم و مسئولین در شهرستان میامی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، در آئینی با حضور سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی در مجلس، ائمه جمعه شاهرود، میامی وکالپوش، فرماندار شورای اسلامی، جمعی از مسئولان شهرستان و مردم دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس رسما افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

این دفتر به منظور ایجاد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ مردم میامی با نماینده خودشان در مجلس، بررسی بهتر و جامع تر مسائل و مشکلات شهرستان، پیگیری مطالبات مردمی و همراهی صمیمانه نماینده مجلس با مردم افتتاح شده است.

,

پیش از این دفتر ارتباط مردمی حسینی در شاهرود آغاز به کار کرده و با افتتاح دفتر ارتباط مردمی در شهرستان میامی، تمام شهرستان های حوزه انتخابی این نماینده مجلس دارای خانه ارتباطی با نماینده خود شدند.

,

نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی در این آئین در خصوص مسئول دفتر خود در میامی گفت:در چند روز گذشته جلسه ای بابرخی از موثرین میامی که  در منزل بنده حاضر شدند، داشتیم و ما این گله را به عزیزان کردیم که ما یک نیرو برای دفتر میامی می خواهیم که آقای عباس اصغری در این جلسه گفت که بنده به مدت 2 ماه مسئولیت دفتر را می پذیرم و امروز شاهد راه اندازی این دفتر در میامی هستیم.

,

دفتر ارتباط مردمی سید حسن حسینی شاهرودی در شهرستان میامی، واقع در خیابان امام رضا(ع) جنب کمیته امداد امام خمینی(ره) پذیرای مراجعین خواهد بود.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه