اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:

دفترنماینده مجلس، خانه خدمت به مردم است

دفترنماینده مجلس، خانه خدمت به مردم است
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: دفتر نماینده مردم در شهرستان خانه خدمت به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح دفتر ارتباط مردمی خود در میامی  بابیان اینکه تابلوی زده شده  برای این دفتر تحت عنوان خانه ی ملت است، گفت: این محل به عنوان دفتر نماینده نیست ومتعلق به خود مردم است وما هم در اینجا ترد خواهیم داشت و شخصی مستقر در این محل هم انتقال دهنده ی مسائل ومشکلات مردم خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان,

سید حسن حسینی شاهرودی یکی از کارهایی که ماندگار می شود را خدمت خالصانه به خلق دانست و گفت: آنچه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را ماندگار کرد که  اینچنین  مراسم تشییع باشکوهی با حضور تمام اقشار مردم داشتند یکی از دلایل آن خدمات ایشان قبل و بعد از انقلاب و نقش موثرش در انقلاب بود.

,

وی افزود: به نوعی همه ما که مسئولیتی را پذیرفتیم وتعهدی را به خدای خود دادیم وبا مردم عهد بستیم برای اینکه خدمت کنیم و برعهد خود استوار باشیم این خانه هم خانه ی خدمت به مردم است.

,

, ,

حسینی شاهرودی با بیان اینکه ما مدت ها بود که در تدارک ایجاد  دفترمردمی خود در میامی بودیم، تصریح کرد: ما گفتیم قبل از تشکیل دفتر بایدمسئول دفتری با شرایط لازم را داشته باشیم و به خاطر اینکه امکان استخدام در دفاتر نمایندگان نیست وما هم مجبور هستیم از کارکنان دیگر ادارات مامور به دفاتر نمایندگان کنیم که در این مدت کسی را واجدالشرایط برای دفتر پیدا نکردیم.

,

نماینده مردم شاهرود ومیامی افزود: در چند روز گذشته جلسه ای بابرخی از موثرین میامی که در منزل بنده حاضر شدند، داشتیم و ما این گله را به دوستان کردیم که ما یک نیرو برای دفتردر میامی می خواهیم که آقای حاج عباس اصغری در این جلسه گفت که به بنده به مدت 2 ماه مسئولیت این دفتر را می پذیرم.

,

وی با اشاره به اینکه این  موثرین هستند که در شهرستان ماندگاراند ودرد مردم را بیشتر می فهمند، تصریح کرد: اگر این تفکر را داشته باشیم که همه کارها را پول ودولت حل می کند اشتباه است و هرجایی که خود مردم در میدان آمدند وهمت کردند توانستیم گام های بزرگ و مثبتی را برداریم.

,

حسینی شاهرودی با بیان اینکه بنده به همراه فرماندار و امام جمعه شهرستان  تمام توان خود را برای ارتباط با مردم کالپوش،فرومد و... چه در داخل وچه در خارج از شهرستان گذاشتیم که بتوانیم از تمام پتانسیل های مردمی شهرستان در کنار امکانات دولتی استفاده کنیم .

,

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه  وقتی ما می گوییم شهرستان هستیم باید همه نقاط را ببینیم و توسعه باید متوازن باشد، گفت: اگر شهرمیامی جمعیت آن از 20 هزار نفر بیشتر شود شاید وضعیتش بهتر از این نشود و اگر باعث مهاجرت مردم از روستا به شهر شویم ظلم به مردم وکشور کردیم.

,

حسینی شاهرود با اشاره به اینکه در حالی که تولید، دامپروری واقتصاد در روستا است، تایید کرد: با مسکن مهری که به غلط در مرکز شهر ها ایجاد کردیم و هجوم جمعیت را از شهر به روستا داشتیم در صورتی که می بایست در روستا ها این مسکن ها احداث می شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه