اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان مشکین‌شهر:

بیمارستان مشکین شهر با کمبود نیروی متخصص ‌مواجه‌ است

بیمارستان مشکین شهر با کمبود نیروی متخصص ‌مواجه‌ است
رئیس شبکه بهداشت و درمان مشکین‌شهر گفت: بیمارستان مشگین‌شهر از لحاظ تجهیزات هیچ کمبودی ندارد اما متاسفانه با کمبود نیروی متخصص مواجه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،به نقل از سفیرمشکین،  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشکین‌شهر در پاسخ به مشکلات سونوگرافی شهرستان گفت: متاسفانه کمبود متخصص رادیولوژی در این حوزه تنها مربوط به شهرستان مشکین‌شهر نیست بلکه این مشکل در کل کشور وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: این شهرستان با مشکل کمبود متخصص مواجه است اما با وجود این در حال حاضر دو متخصص رادیولوژی در این شهرستان وجود دارد که یکی در بیمارستان ولی عصر(عج) شهرستان و دیگری در مطب خصوصی به همشهریان خدمات رسانی می‌کند؛ لذا در همین راستا با همکاری مسئولین ارشد شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل پیگیر جذب متخصص در این حوزه هستم اما به دلیل کمبود متخصص در این حوزه، فعلا موفق به این امر نشدیم.

,

 

,

شریفی با اشاره به تجهیزات موجود در بیمارستان ولیعصر (عج) خاطرنشان کرد: خوشبختانه از لحاظ تجهیزات هیچ گونه کمبودی در بیمارستان شهرستان وجود ندارد به طوری که در سه ماه گذشته یک عدد دستگاه سونوگرافی دیجیتال جدید خریداری و جهت بهره مندی در خدمت عموم همشهریان قرار گرفته است  و در بین شهرستان های تابعه استان اردبیل تنها بیمارستان مشکین شهر به این دستگاه مجهز است.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت شهرستان با اشاره به طرح نظام سلامت گفت: یکی از اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه ی پزشکی طرح تحول نظام سلامت بود که از سال 93 بصورت عملی اجرا شد که بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه های درمانی بیماران تحت پوشش بیمه از سوی دولت پرداخت می شود.

,

 

,

شریفی در خصوص دانشکده سلامت شهرستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو رشته پرستاری و تکنیسین فوریت‌های پزشکی در دانشکده سلامت شهرستان مشکین‌شهر تدریس می شود.

,

وی گفت: در حال حاضر نیز با هماهنگی مسئولین ارشد شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیگیر جایگزین کردن ساختمان دانشکده هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه