اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

برپایی شهر فستیوال در تبریز ۲۰۱۸/ می‌خواهیم هفته فرهنگی تبریز را در ژاپن برگزار کنیم

برپایی شهر فستیوال در تبریز ۲۰۱۸/ می‌خواهیم هفته فرهنگی تبریز را در ژاپن برگزار کنیم
آبدار گفت: برپایی شهر فستیوال، ارتقاء زیر ساخت‌ها و ارتقاء بازاریابی تبریز سه محور اساسی برای محور تبریز ۲۰۱۸ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مرتضی آبدار در آیین افتتاح ماه فرهنگی ژاپن در ایران که در هتل شهریار تبریز برگزار شد، بابیان اینکه مجمع عمومی سازمان ملل متحد سال جدید را سال گردشگری اعلام کرده است، اظهار داشت: تلاش اعضای این سازمان به‌منظور ارتقاء تعاملات بین کشورهای ژاپن و ایران و با توجه به قرارگیری تبریز ۲۰۱۸ از سوی سازمان همکاری جهانی گردشگری به‌عنوان شهر گردشگری در این سال است، همگی باید دوشادوش یکدیگر سعی در معرفی صنایع‌دستی و گردشگری تبریز در این سال داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: تلاش این سازمان بر این اصل قرارگرفته است که با استفاده از پتانسیل و تعاملات مراحل پیشرفت این شهر را طی کرده و به هدف اصلی که معرفی شهر تبریز در این سال است، دست‌یابیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان با اشاره به‌قرار گیری در روزهای آغازین میزبانی تبریز از ماه فرهنگی کشور ژاپن، خاطرنشان کرد: به‌ منظور اهداف تصویب‌ شده است، با نگاهی بلندمدت و با توجه به تجارب دو کشور ایران و ژاپن، سعی در توسعه استفاده‌های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری در بین این دو کشور ازجمله اهداف سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌‌شرقی است.

,

وی توضیح داد: حضور سفیر ژاپن و برگزاری آیین افتتاح ماه فرهنگی ژاپن در ایران، فرصتی آفرید تا با رایزنی در سطح کلان، با پیگیری و همکاری در راستای تفاهمات و افکار عمومی، پاسخ منتقدان را در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دهند.

,

این مقام مسئول اضافه کرد: هر دو طرف اهدافی کلان دارند و بی‌شک کارهای فاخری تشکیل خواهند داد تا بتوانند به اهداف موردنظر و ارائه برنامه‌های خود دست یابند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بابیان اینکه تبریز ۲۰۱۸ بر سه محور اصلی استوار است، تصریح کرد: برپایی شهر فستیوال، ارتقاء زیر ساخت‌ها و ارتقاء بازاریابی تبریز سه محور اساسی برای محور تبریز ۲۰۱۸ است که تمامی سازمان‌ها و نهادهای وابسته با همکاری و هماهنگی می‌توانند پاسخگوی تمام منتقدان فرهنگی و اقتصادی در سطح استان باشند.

,

وی بیان داشت: بدون نظرخواهی از منتقدان و تصمیم گیران به‌هیچ‌عنوان نتیجه مطلوب ثمر نخواهد آمد و باید با آغاز تبریز ۲۰۱۸ با برگزاری هفته‌های فرهنگی در سطح شهر و استان، از تمامی ظرفیت‌های شهر بهرمند شویم و تمامی آثار آیینی و فرهنگی تبریز را از طریق رسانه‌ها به گوش گردشگران جهانی برسانیم. 

,

آبدار نوان کرد: با حضور آقای کوایاشی، سفیر ژاپن در ایران، خواستار برگزاری هفته فرهنگی تبریز در ژاپن نیز خواهیم بود تا کشور ژاپن نیز از آیین و رسم کشور ایران و تبریز  مطلع و بهرمند شوند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه