اخبار داغ

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش معرفی شد
دکتر حسین خارا به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، طی مراسمی با حضور دکتر مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش، سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روشن خبر,

گودرزوند چگینی در این مراسم گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در این  شهرستان  با توجه به سابقه دیرینه این شهر و وجود پتانسیل‌های علمی بسیار خوب موجود در آن می‌تواند برای رشد شهرستان بسیار موثر و مفید باشد و جا دارد از همراهی امام جمعه و مسئولان شهرستان که همواره از نزدیک همیار و همراه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش بوده اند سپاسگزار باشم.

,

در پایان این مراسم از زحمات اسماعیل کاظم‌پور تقدیر و حسین خارا به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش معرفی شد.

,

 حسین خارا با مرتبه علمی دانشیاری، مدیریت گروه آموزشی شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، مدیر داخلی و عضو هیات تحریریه مجله علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مدیریت ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه