اخبار داغ

سهم مردم اشتهارد از بازار کار شهرستان چقدر است؟

سهم مردم اشتهارد از بازار کار شهرستان چقدر است؟
بار ها شده است که وقتی اشتهاردی ها برای استخدام به کارخانجات مختلف مراجعه می کنند، معمولا در همان مراحل ابتدائی رد می شوند، تا این حد که برخی از کارخانجات به طور مستقیم به افراد مراجعه کنند میگویند افراد ساکن شهرستان اشتهارد را استخدام نمی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، شهرستان اشتهارد دارای شهرک های صنعتی متعددی است که همین موضوع موجب بروز مشکلاتی همچون کمبود آب، آلودگی های محیط زیستی، افزایش تلفات جانی ناشی از تصادفات در جاده های منتهی به اشتهارد و… برای مردم این شهرستان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

با این وجود، همجواری شهرک های صنعتی در کنار هر شهری موجب رونق کسب و کار می شود، مخصوصا در شرایط کنونی کشور که بیکاری یکی از مشکلات عمده مردم است.

,

حال سوال اصلی اینجاست که سهم مردم شهرستان از بازار کار موجود در این شهرک های صنعتی چقدر است؟!

,

شاید طرح این سوال کمی عجیب به نظر برسد چرا که با نگاه به ظاهر قضیه و این نکته که از لحاظ مالی برای کارخانجات مقرون به صرفه تر است که اقدام به استخدام کارگران و نیروی کار از نزدیک ترین شهر ممکن کنند، پس بنابراین می توان گفت سهم مردم شهرستان از بازار کار این شهرک ها بالاست.

,

 

,

ولی واقیعت با آن چیزی که ظاهر قضیه نشان می دهد متفاوت است چرا که بار ها شده است که وقتی اشتهاردی ها برای استخدام به کارخانجات مختلف مراجعه می کنند، معمولا در همان مراحل ابتدائی رد می شوند، تا این حد که برخی از کارخانجات به طور مستقیم به افراد مراجعه کنند میگویند افراد ساکن شهرستان اشتهارد را استخدام نمی کنیم.

,

 

,

دلین این اتفاق مشخص نیست ولی مساله ی مهم این است که چرا باید مضرات وجود شهرک صنعتی عاید مردم شهرستان شود ولی فواید آن بیشتر به مردم شهر های اطراف برسد؟!

,

لذا مسئولین مرتبط باید پیگیر این موضوع باشند. مخصوصا فرماندار شهرستان اشتهارد که خود نیز از جمله مسئولین بومی هستند، انتظار می رود به جد پیگیر این موضوع باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه