اخبار داغ

مسئول اردویی راهیان‌نور خراسان جنوبی:

۳۵۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

۳۵۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۵۷۴ دانش آموز خراسان جنوبی از اول مهر ماه سال جاری تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، علی جلالی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون هزار و ۸۵۶ نفر از دانش آموزان دختر و هزار و ۷۱۸ دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی جلالی مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون هزار و ۸۵۶ نفر از دانش آموزان دختر و هزار و ۷۱۸ دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.,
وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری هشت هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان خراسان جنوبی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.
,
 
,
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی با بیان اینکه این اردوها به مدت پنج روز به طول می انجامد، اظهار کرد: از هر نفر دانش آموز، ۵۰ هزار تومان اخذ می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این اردوها بیان کرد: ۵۰ درصد هزینه کرد این اردوها بر عهده آموزش و پرورش و مابقی نیز بر عهده سپاه انصارالرضا (ع) استان است.
,
 
,
اعزام ۱۶۰۰ دانشجوی استان به راهیان نور
,
 
,
جلالی با بیان اینکه بعد از اتمام اعزام های دانش آموزی، اعزام دانشجویی آغاز می شود، افزود: از نیمه آذرماه تا پایان سال جاری، اعزام های دانشجویی را خواهیم داشت.
,
 
,
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری هزار و ۶۰۰ دانشجو از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در ایان عید نیز کاروان های مردمی و محلات به راهیان نور اعزام می شوند، اظهار کرد: برای اعزام سه هزار نفر از این افراد برنامه ریزی کرده ایم.
,
 
,
وی با اشاره به اهداف اعزام این اردوها، بیان کرد: دانش آموزان باید بدانند که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چه فداکاری هایی را انجام داده اند.
,
 
,
مسئول اردویی راهیان نور خراسان جنوبی افزود: همچنین ترویج اشاعه ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جدید با این مناطق از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه