اخبار داغ

سخنران مراسم مرحوم هاشمی در گرکرود املش؛

ابعاد زندگی آیت الله هاشمی را نمی شود در چند ساعت و روز بحث و تفسیر کرد

ابعاد زندگی آیت الله هاشمی را نمی شود در چند ساعت و روز بحث و تفسیر کرد
سخنران مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد امام حسین (ع) روستای گرکرود رانکوه برگزار شد، گفت: ابعاد زندگی آیت الله هاشمی را نمی شود درچند ساعت و روز بحث و تفسیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از املش ما، حجت الاسلام علینژاد در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی  رفسنجانی که در مسجد امام حسین (ع) روستای گرکرود رانکوه برگزار شد، اظهار داشت: نمی شود ابعاد شخصیتی و زندگانی آیت الله هاشمی را در ۱۰ دقیقه،۱۰ ساعت یا ۱۰ روز بحث و تفسیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما,

وی افزود: ایشان در دورانی که در بند زندان شاهنشاهی گرفتار بودند ۲۵ جز قرآن را حفظ کردند ، دوران خفقانی که اجازه به قرائت قرآن به وی داده نمی شد،هم قرآن را حفظ نمود و هم تفسیر آن را انجام داد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودسر به تهمت های ناروایی که به آیت الله هاشمی در طول زندگانی اش روا شده بود اشاره کرد و ادامه داد: روزی ایشان خطاب به شهید بهشتی گفتند این تهمت ها که برشما زده میشود چقدر سخت است که شهید بهشتی با جمله آسیاب به نوبت، از این اتفاق به هاشمی پیش بینی کرده بود.

,

حجت الاسلام علینژاد خاطرنشان کرد: پس از تشییع پیکر امام خمینی (ره) تا کنون همچنین تشییع جنازه ای در کشور صورت نگرفته بودو این جای تقدیر از ملت ولایتمدار ایران اسلامی دارد که مانند همیشه انقلاب را روسفید کردند.

,

وی در پایان از همگان خواست وحدت و اتحاد را حفظ گنند و آنچه رهبر انقلاب فرمان می دهند انجام برسانند.

,

گفتنی است قراربود پوراوزان مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گیلان در این مراسم سخنرانی کند که بدلایلی لغو شد و بیشتر شرکت کنندگان که از نقاط مختلف شهرستان های رودسر و املش جهت شرکت در این مراسم حضور داشتند از تغییر ناگهانی سخنران شک زده شده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه