اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس:

تخریب قوه قضاییه ایران برنامه جدید صهیونیست برای موفقت در ایران است/ کمبود نظارت و بی برنامگی در دولت یازدهم مشکلات گوناگونی ایجاد کرده است

تخریب قوه قضاییه ایران برنامه جدید صهیونیست برای موفقت در ایران است/ کمبود نظارت و بی برنامگی در دولت یازدهم مشکلات گوناگونی ایجاد کرده است
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: متاسفانه در دولت یازدهم نظارت در همه زمینه ها از جمله اجرایی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی بسیار اندک است؛ پیر بودن دولت و بی برنامگی آن منجر شده این مشکلات در زمینه های گوناگون رخ دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفتگو با ناب نیوز در خصوص اهمیت کار قوه قضاییه با اشاره به اینکه دیوان عالی اداری مصر توافق این کشور برای واگذاری دو جزیره در دریای سرخ به عربستان را باطل اعلام کرد، گفت: مردم مصر نسبت به این حکم دیوان قضایی کشورشان پشتیبانی و حمایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس تصریح کرد: اصولا تخریب قوه قضاییه برنامه ای است که جدیدا توسط صهیونیست ها کلید زده شده و راه موفقیت آنها در ایران این است که قوه قضاییه را تخریب کنند.

,

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به فسادهای اقتصادی در برخی بانک ها، بحث حقوق های نجومی و سایر مشکلات در حوزه اقتصاد ابراز کرد: متاسفانه در دولت یازدهم نظارت در همه زمینه ها از جمله اجرایی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی بسیار اندک است؛ پیر بودن دولت و بی برنامگی آن منجر شده این مشکلات در زمینه های گوناگون رخ دهد.

,

وی افزود: متاسفانه نظارت استانداران بر فرمانداران کم شده است همچنین نظارت وزارت اقتصاد بر مسائل پولی و بانکی اندک است و از سوی دیگر شاهد دخالت هایی از بیرون دولت توسط مدعیانی به نام برادر رئیس جمهور یا غیره هستیم.

,

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون حقوقی قضایی مجلس معتقد است قوه قضاییه به عنوان مرکز نظارت بر حسن اجرای امور توسط دولت، موظف است کار خود را انجام دهد؛ نظارت بر امور دولت و رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم از مهم ترین مسائلی است که قوه قضاییه باید انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه