اخبار داغ

سایه کمبود امکانات شهری در کلانشهر سیستان وبلوچستان؛

تاریکی میهمان ناخوانده شهروندان زاهدانی/ از نارضایتی مردم در شب های امتحان تا بازگو کردن مشکلات شهری در فضای مجازی

تاریکی میهمان ناخوانده شهروندان زاهدانی/ از نارضایتی مردم در شب های امتحان تا بازگو کردن مشکلات شهری در فضای مجازی
در حالی سایه کمبود امکانات رفاهی در کلانشهر سیستان وبلوچستان سنگینی می کند که این روزها شهروندان با قطعی مکرر برق دست و پنجه نرم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاهدانه، در حالی قطعی مکرر برق در روزهای اخیر باعث نگرانی و نارضایتی شهروندان زاهدانی به ویژه دانشجویان شده که تاریکی مداوم کوچه پس کوچه های شهر به ویژه خیابان های اصلی هر روز پررنگ تر از گذشته می شود.
این مهم در حالی رونق می گیرد که علاوه بر دانشجویانی که نگران خواندن و پاس کردن واحدهای درسی خود هستند در اغلب گروه های فضای مجازی و کانال ها نیز شهروندان ابراز نارضایتی و گله کرده و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولین امر به این مهم هستند. زیرا تاریکی علاوه بر اینکه هراس آور است باعث وقوع تصادفات و احساس ناامنی نیز می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه، ,
,
,
, ,
,

شهلا جهانتیغی یکی از دانشجویان زاهدانی ضمن گلایه از قطعی مکرر برق در شب های امتحان به خبرنگار زاهدانه گفت: کمبود روشنایی در خیابان ها و کوچه های فرعی شهر علاوه بر وقوع تصادفات رانندگی، زمینه حضور بی‌دغدغه مجرمان و سارقان را نیز فراهم می کند.
وی با بیان اینکه برق خیابان امام خمینی(ره) مرتبا در ساعاتی از روز و گاها شب قطع می شود، افزود: هر چند زمان قطعی کوتاه است اما تکرار آن باعث ایجاد نگرانی به ویژه در شب های امتحانات دانشگاهی شده تا جایی که اطمینان نداریم یک یا دو ساعت دیگر برق داریم یا نه.
دوستکامی یکی دیگر از شهروندان زاهدانی به خبرنگار ما گفت: قطعی پی در پی برق خسارت زیادی به وسایل و تجهیزات برقی منازل و مغازه های ما وارد می کند.
وی ادامه داد: عبور از معابر تاریک برای بانوان با ترس و اضطراب همراه است بگونه ای که گاها موجب زمین خوردن آنها شده است.
 

, زاهدانه ,
,
, خبرنگار ما ,
,
,
, ,
,

این شهروند زاهدانی بیان کرد: این روزها یا شهر تاریک است یا چراغ خیابان‌ها و کوچه‌ها خاموش و یا اگر روشن است نور بسیار ضعیفی دارد که این موضوع مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است.
در این راستا اگر تاکنون گریزی به هر یک از گروه های تشکیل شده در فضای مجازی زده باشید قطعا با این قبیل پیام ها مواجه شده اید که این روزها در اکثر خیابان های شهر زاهدان همچون امام خمینی(ره)، مصطفی خمینی، انقلاب، مهرشهر و غیره تاریکی میهمان ناخوانده مردم شهر شده که این مهم علاوه بر ایجاد نگرانی و نارضایتی شهروندان باعث وقوع تصادفات نیز شده است.
 

,
,
,
, ,


گفتنی است شهروندان زاهدانی در حالی اقدام به بازگو کردن مشکلات و گلایه های محل سکونت خود در گروه ها و کانال های فضای مجازی کرده تا شاید بتوانند به بهانه حضور مسئولان در این گروه ها مطالبات شهری خود را پیگیری کنند.
علی ای حال شهر زاهدان و شهروندانش همت مسئولین و عزم جزم آنان را برای رفع ساده ترین نیازها می خواهد اما نه فقط در قالب جلسات و پر کردن برگه های گزارش و نگاشتن مصوبات جلسه، بلکه اقدام و عمل می خواهد و ما منتظر هستیم تا اقدامات مسئولین را در جهت رفع مشکلات شهری به گوش مردم شهرستان زاهدان برسانیم.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه