اخبار داغ

در ادامه هفته هیفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

دومین تساوی خانگی سردار بوکان در حضور 8 هزار هوادار

دومین تساوی خانگی سردار بوکان در حضور 8 هزار هوادار
در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته هیفدهم این رقابت ها ب تیم فوتبال سردار شهرداری بوکان در استادیوم خاتم النبیا این شهرستان میزبان شهرداری همدان بود که در پایان مقابل مهمان خود با تساوی یکی بر یک متوقف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته هیفدهماین رقابتها بعد از ظهر دوشنبه (27 دی ماه) تیم فوتبال سردار شهرداری بوکان در استادیوم خاتم النبیا این شهرستان میزبان شهرداری همدان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در این بازی که با حضور بیش از 8 هزار هوادار بوکانی و در هوای بهاری این شهر برگزار شد تیم سردار  نتوانست از دومین فرصت میزبانی خود نیز استفاده کند و در نهایت در برابر حریف صدر نشین خود شهرداری همدان متوقف شد.

,

تیم سردار بوکان با توجه به تساوی بازی قبل خود در بوکان مقابل شاهین بوشهر امید داشت در این بازی فینال گونه و با حمایت هواداران پرشور خود با شکست تیم صدر نشین جدول شهرداری همدان خود را بیش از پیش به بالای جدول نزدیک کرد.

,

شاگردان قربانی در این بازی نیز همانند بازی گذشته خود تنها به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا همچنان رکورد شکست ناپذیری سردار در بوکان ادامه داشته باشد

,

در این بازی تیم شهرداری همدان در همان دقایق ابتدایی توانست دروازه میزبان را باز کند و حملات دامنه دار سرداری ها نیز نتوانست در نیمه اول بازی به جای برسد.

,

با شروع نیمه دوم بازی شاگردان قربانی بار دیگر حملات پر دامنه خود روی دروازه حریف را ادامه دادند و در نهایت موفق شدند با تک گل بهمن طهماسبی در دقیقه 2+90 از روی نقطه پنالتی دروازه صدرنشین جدول را باز کنند.

,

سردار بوکان با این تساوی 25 امتیازی شد و همچنان در جدول رده بندی مسابقات در جایگاه سوم قرار دارد.

,

هم اکنون و در پایان هفته هیفدهم این رقابت ها تیم شهرداری همدان با 33 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهرداری تبریز و سردار بوکان نیز به ترتیب با 27 و 25 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

,

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش،  شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه