اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس‌آباد:

گام های اساسی در زمینه اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده است

گام های اساسی در زمینه اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده است
فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت:با پیگیری استاندار اردبیل،گام های مهم و اساسی در راستای اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار "اکبر صمدی" با اعلام این خبر گفت:رونق تولیدی و اقتصادی منطقه، توسعه، عمران و آبادانی همه جانبه،استفاده از قابلیت های بالقوه و ظرفیت‌های عظیم خدادادی و منابع غنی آب و خاک و استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و دامپروری و بخشهای دیگر صنعتی و خدمات و گردشگری در گرو توسعه زیرساخت‌هایی نظیر اتصال استان اردبیل به شبکه ریلی کشور و کشورهای همسایه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی ایجاد گمرک،بندر خشک و توسعه بزرگراهی جاده‌های استان خصوصا منطقه زرخیز مغان که بیش از 30 درصد محصولات تولیدی استان از آن ترانزیت می شود و راه اندازی مجدد فرودگاه پارس آباد، در کنار نوسازی و توسعه مجتمع های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس و تصویب منطقه آزاد را از دیگر زیرساخت هایی دانست که باعث توسعه و آبادانی منطقه خواهد شد.

,

فرماندار پارس آباد افزود: قطعا این زیرساخت ها گامی مهم در جهت بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، رونق تولید و تسریع حرکت شهرستان پارس آباد مغان و کل استان در مسیر توسعه است.

,

صمدی خاطر نشان کرد:خوشبختانه با رویکرد توسعه‌ای مقام عالی استان و با تعریف جدید از محورهای توسعه در استان و پیگیری های جدی در سطح استان و کشور و حتی خارج از کشور این مهم در قالب مصوبات کمسیون مشترک دو کشور جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان لحاظ شده است.

,

وی گفت:در ادامه پیگیری های استاندار از مراجع ذیربط، وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن کشور قدمهای مهم و اساسی برای اجرایی شدن بندر خشک اصلاندوز برداشته شده در حالیکه برای ما مثل سایر مگاپروژه های استان از جمله منطقه آزاد،پایاب سد خدآفرین و تصویب مجدد گمرک اصلاندوز و غیره سرابی بیش تصور نمی شد و تقریبا نشدنی بود.

,

صمدی افزود:البته تا اجرایی شدن کامل این طرحها هنوز زمان زیادی باقی مانده است که باید از خدمتگزاران واقعی و صادق تقدیر کرد.

,

فرماندار پارس آباد گفت:با جوسازی ها و حاشیه سازی های بی مورد و چوب لای چرخ گذاشتن های سیاسی و جناحی تاخیر زمانی و رکود کامل را شاهد خواهیم بود.

,

به گزارش ارس تبار،در راستای اجرایی کردن بندر خشک اصلاندوز، دو روز پیش مجید خدابخش استاندار اردبیل با مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

, ارس تبار,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه