اخبار داغ

فرمانده سابق سپاه کاشان:

غلبه بر تکفیری ها در سوریه تدبیر رهبر معظم انقلاب بود

غلبه بر تکفیری ها در سوریه تدبیر رهبر معظم انقلاب بود
رجائی گفت: اگر تدبیر رهبری و حاج قاسم سلیمانی نبود جنایات تکفیری ها در سوریه در کردستان و کرمانشاه خودمان انجام می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، فرمانده سابق سپاه کاشان شامگاه دوشنبه در مراسم شب خاطره حوزه هنری شهرستان در خصوص سوریه گفت: سوریه تنها کشوری بود که بعد از انقلاب ارتباط مستقیم با جمهوری اسلامی ایران داشت و از مدافعان ایران در جوامع بین المللی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

اصغر رجائی پس از تشریح موقعیت فیزیکی سوریه در خصوص دلایل حضور رزمندگان ایرانی در سوریه افزود: حضوری ایران در سوریه کاربردی است و کسانی هم که می گویند نباید در این جنگ شرکت کنیم یک اشتباه کاربردی بزرگ انجام می دهند، اگر دخالت ایران در این جنگ نبود جنایاتی وحشیانه ای که در سوریه و بخش هایی از عراق رخ می دهد در کردستان ، کرمانشاه و دیگر شهرهای مرزی خودمان رخ می داد و ما باید داخل خاک وطنمون با این جنایتکاران می جنگیدیم.

,

رجائی گفت: جوانان ما مدام از ما تقاضای رفتن به سوریه دارند ولی لازمه عرض کنم جنگ سوریه با دفاع مقدس بسیار متفاوت است در سوریه جنگ خانه به خانه و خیابان به خیابان است، گاهی در یک طبقه آپارتمان چند طبقه ای که مردم عادی زندگی می کنند یک تک تیرانداز در طبقه ای از همان ساختمان یک گردان را زمین گیر می کند.

,

وی اضافه کرد: جنگ تکفیری ها مبارزه انتحاری است و در مقابله قرار گرفتن چنین نیرویی کاری سخت و دشواز است که انصافا رزمندگان افغانی و پاکستانی با چنگ و دندان در مقابله با آنان ایستاده اند، به نحوی که یک رزمنده شاید در روز ۲۰ ساعت در عملیات و مشغول به کار است و تنها ساعات اندکی رو به استراحت می گذرانند.

,

فرمانده گردان امام محمد باقر در دفاع مقدس در خصوص حضور رزمندگان تیپ فاطمیون اضافه کرد: رزمندگان افغانی و پاکستانی فقط به عشق خانم حضرت زینب جانانه در مقابل تکفیریان ایستاده اند.

,

رجائی در خصوص همکاری روسیه در جنگ علیه داعش گفت: قرار گرفتن روسیه در کنار ایران در جنگ علیه تکفیریان مدیریت رهبر انقلاب بود وگرنه همراهی قدرتی همچون روسیه غیر ممکن بود.

,

وی در پایان اضافه کرد: الحمدالله در این جنگ تا به حال پیروز صحنه نبرد بوده ایم و سخن امام خمینی را در خصوص تشکیل ارتش جهانی بسیج تحقق یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه