اخبار داغ

میاندورودی‌ها ۲.۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

میاندورودی‌ها ۲.۵ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
مدیر کمیته امداد میاندورود از پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه از سوی مردم میاندورود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار میانخبر با بیان اینکه در سطح معابر شهری و روستایی میاندورود تعداد 312 صندوق بزرگ کاشته شده و 46 صندوق متوسط فروشگاهی و اداری وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 10 هزار و 573 مشترک صندوق صدقات کوچک خانگی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, میانخبر,

وی افزود: مردم میاندورود در 10 ماهه گذشته 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات به نیازمندان منطقه کمک کردند.

مدیر کمیته امداد میاندورود خاطرنشان کرد: درآمد صندوق‌های صدقات این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

ابراهیمی تصریح کرد: تمام درآمدهای مردمی جمع‌آوری شده به‌طور کامل در اسرع وقت در بین نیازمندان منطقه برای رفع نیازهای مختلف آنها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد یک هزار و 308 خانوار تحت حمایت کمیته امداد میاندورود قرار دارند که ماهیانه حدود 750 میلیون ریال مستمری دریافت می‌کنند، افزود: کمک‌های مردمی و از جمله درآمد صندوق‌های صدقات صرفاً برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، جهیزیه، تحصیل و مسکن مددجویان و نیازمندان شهرستان هزینه می‌شود.

ابراهیمی در پایان بر همت همه مردم شهرستان در راستای مشارکت در حل مشکل مسکن و معیشت و جهیزیه نیازمندان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد و گفت: تلاش و اهتمام ویژه مردم و مسؤولان در جهت رفع فقر و محرومیت از چهره جامعه ایرانی اسلامی، امری ضروری است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه