اخبار داغ

بخشدار موگرمون مطرح کرد

ضعف میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در فراهم کردن زیرساخت های گردشگری موگرمون/راکد شدن مجتمع گردشگری موگرمون

ضعف میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در فراهم کردن زیرساخت های گردشگری موگرمون/راکد شدن مجتمع گردشگری موگرمون
بخشدار موگرمون گفت: بخش موگرمون با داشتم جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان مورد بی مهری مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان واقع شده و پروژه مجتمع گردشگری این بخش به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار راکد مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، موسی محتشم بخشدار موگرمون در جلسه ستاد خدمت سفر شهرستان لنده با اشاره به جاذبه های ناب گردشگری در بخش موگرمون اظهار کرد: بخش موگرمون به دلیل تنوع آب و هوایی و داشتن مناطق سردسیری و گرمسیری یکی از زیباترین بخش های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده, ،,

وی در توصیف مناطق موگرمون گفت: با توجه به اینکه دشت های بن و تراب هم اکنون سرسبز هستند، مله آبگاوان و قاشکمری پوشیده از برف است.

,

بخشدار موگرمون تصریح کرد: تنوع آب و هوایی و وجود منطقه زیبای گردشگری موگرمون با چشم اندازی فاخر و دل نواز چشم هر گردشگری را به سوی خود جذب کرده است.

,

وی تاکید کرد: علی رغم این همه زیبایی و مواهب الهی متاسفانه میراث فرهنگی و گردشگری در زمینه فراهم کردن زیرساخت های اولیه ناکام مانده است.

,

محتشم اظهار کرد: تنها همت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در این چند سال ایجاد دو چمشه سرویس بهداشتی در حاشیه منطقه تفریحی گردشگری موگرمون است که متاسفانه همین هم وضعیت مناسبی ندارند.

,

بخشدار موگرمون گفت: اجرای طرح مجتمع گردشگری موگرمون نیز به دلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار و تکمیل طرح به حال خود رها شده است.

,

وی با اظهارگلایه مندی از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: به دلیل بی توجهی زیاد میراث فرهنگی و گردشگری به منطقه موگرمون از رویاروئی با گردشگران و مسافران نوروزی از استان های مرکزی و جنوبی شرمنده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه