اخبار داغ

بازدید سر زده نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژهای عمرانی بهمئی+تصاویر

بازدید سر زده نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژهای عمرانی بهمئی+تصاویر
نماینده کهگیلویه بزرگ از دو پروژه عمرانی شهرستان بهمئی به صورت سر زده بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛عدل هاشمی پور از عملیات اجرایی توسعه جاده لیکک به بهبهان و بخشی از پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر به صورت سرزده بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغ, ر, .,

وی در این بازدید سرزده از فاز سوم پروژه بزرگ آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر بازدید کرد و از میزان پیشرفت پروژه و مشکلات سد راه آن آگاه شد.

,

Image result for ‫سد کوثر+بهمئی+آوای ماغر+سردار هاشمی‬‎

, Image result for ‫سد کوثر+بهمئی+آوای ماغر+سردار هاشمی‬‎,

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اعلام رضایت از عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک، گفت: 13 کیلومتر از لوله های مورد نیاز این پروژه تامین شد که تاکنون بخش زیادی از این لوله ها جوشکاری شده است.

, ،,

هاشمی پور افزود: امیدوارم که برای تامین بقیه لوله های مورد نیاز، وزارت نیرو و آب منطقه ای همکاری کنند تا شاهد استمرار فعالیت این پروژه باشیم.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با تشکر از کارفرما، مشاور و پیمانکار این پروژه گفت: انتظار داریم با زمان بندی دقیق، کیفیت بالا و با شرایط بهینه اقتصادی در کم ترین زمان ممکن شاهد افتتاح و به ثمر نشستن این پروژه باشیم.

,

هاشمی پور در ادامه این بازدید سرزده با اطلاع از آخرین وضعیت پروژه توسعه جاده لیکک به بهبهان با اشاره به اهمیت این پروژه برای مردم بهمئی، تصریح  کرد: باید عملیات اجرایی پل ها و ابنیه جاده هرچه سریعتر شروع شود.

,

به گزارش خبرنگار آوای ماغر فاز دوم پروژه راهسازی دوبانده شهرلیکک به سمت بهبهان به طول ۵ کیلومترمی باشد که عملیات اجرائی آن از نیمه دوم امسال آغاز شده است و طبق پیش بینی ها سال آینده به بهره برداری می رسد.

, آوای ماغر,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه